Як українські бренди працюють під час війни: Studio of Silk & Straw
Behind the Scenes
Готуючись до cезону Ukrainian Fashion Week SS25, що триватиме в Києві з 1 по 4 вересня, команда UFW звернулася до учасників з питанням: «Як ваш бренд проживає часи повномасштабного вторгнення?». Юлія Данилевська, засновниця та дизайнерка сумок Studio of Silk & Straw, розповіла, як минули два з половиною роки для її бренду.
Російська агресія проти України торкнулася багатьох аспектів нашого життя та можливостей. На жаль, наприкінці березня 2022 року ми були змушені припинити діяльність. До повномасштабного вторгнення команда Studio of Silk&Straw у повному складі працювала в Києві. Але задля порятунку дітей більшість працівників переїхали з України.
Мета Studio of Silk&Straw — популяризація українських традицій в поєднанні з сучасними тенденціями моди. Ми поєднуємо у своїх роботах давнє мистецтво плетіння речей з соломи та обʼємну вишивку шовковими стрічками. Таким чином сумки є втіленням елегантності, натхненної образом легендарної Джейн Біркін, а також практичності та екологічності. Завдяки цьому бренду вдається розповісти й про самобутнє українське ремесло, але і транслювати, що ми — частина модної світової спільноти.
Намагаючись передати свої емоції та відчуття, а також — зберегти бренд, я створила колекцію Wind of Ukraine як символ майбутнього світанку для України, який врешті настане після темних часів. Про неї написали іноземні видання «The New Jersey Record», «The Hackensack Chronicle» та «Eyewitness News».
У 2023 році за підтримки «ggallery.nyc» колекцію презентували на Бродвеї в Нью-Йорку. Також Studio of Silk&Straw є активним учасником заходів на підтримку сил захисту та оборони України.
Наразі бренд повернувся додому та продовжує працювати.
Безперечно, як і всі підприємці та творчі команди, ми зіштовхуємося з різними проблемами. Вторгнення 2022 року стало причиною низької вартості праці, пошуку нових фахівців, скорочення робочих місць і меншого попиту на багато речей. Не додають впевненості й затримки у процесі постачання матеріалів, але попри всі зміни — ми тут і ми творимо.
Окрім роботи в Україні, ми працюємо над впізнаваністю бренду в Європі. І це наразі особливе завдання, адже важливо не маніпулювати «Made in Ukraine», а на міцній опорі з творчості, якості та професіоналізму усієї команди створити справжній «Lovemark».