Ukrainian Fashion Week

Відчуй красу: колаборація LOVARÉ & Ukrainian Fashion Week

Відчуй красу: колаборація LOVARÉ & Ukrainian Fashion Week

Український чай LOVARÉ став офіційним партнером Ukrainian Fashion Week noseason sept 2021.

LOVARÉ – бренд-новатор, який прагне задавати тренди на ринку.

Це чай про красу, ніжність, жіночність, про час за горнятком, присвячений собі. Натуральні авторські композиції на основі чорного та зеленого чаю з квітами і фруктами полонять своїм таємничим ароматом, глибоким смаком та магією відчуттів.

Цьогоріч на UFW шанувальники моди заворожено спостерігали за новими колекціями українських дизайнерів, а між показами – залюбки дегустували чай LOVARÉ.

Бренд-корнер LOVARÉ зібрав найбільшу кількість відвідувачів! Це була надзвиЧАЙна краса! Гості мали змогу потрапити в імпровізований «англійський сад», зробити ефектні світлини на фоні квіткових декорацій, сісти за чайними столиками та влаштувати чайну церемонію.

I день UFW noseason sept 2021

Першого дня бренд-локація LOVARÉ перетворилася на Букінгемський палац. До спейсу завітала експертка з британського етикету та іменита шеф-кухарка – Люсі Варнава. Вона провела майстер-клас, на якому гості разом із топ-моделями – Аллою Костромічовою і Тетяною Брик вчилися готувати й подавати чай так, як це роблять справжні леді під час 5 o’clock tea.

Побачене надихнуло кожного. Захотілося дістати улюблений сервіз і зробити своє домашнє чаювання – доброю традицією.

II день UFW noseason sept 2021

На другий день український бренд POUSTOVIT у партнерстві з LOVARÉ презентували осінньо-зимову колекцію чайних суконь.

Це був не просто показ, а таємничий перформанс, який зібрав гучні овації та захопливі погляди! Гості зізнаються, що одразу пригледіли собі сукні, які будуть частіше одягати на дружні зустрічі чи світські заходи.

М’які тканини, ніжна палітра, тендітні кольори рожевого та блакитного у поєднанні з відтінками вохри на тлі живої зелені й під живу музику композитора Еріка Саті, виконану на фортепіано, створювали особливу атмосферу.

«Надихаючись стилістикою Великої Британії 1930-х років, ми створили стримані, лаконічного крою сукні, де кожна модель має свою особливу деталь, а колірна гама відображає саму природу», – підкреслила дизайнерка Лілія Пустовіт.

З історії про чайні сукні:

За легендою, Анна, герцогиня Бедфордська, у1830-х роках, не бажаючи терпіти голод до пізньої вечері, попросила служницю принести їй чайник чаю і легкі закуски.

Їй сподобався цей перекус, і вона почала запрошувати на нього публіку. Згодом післяобіднє чаювання 5 o’clock tea стало модним серед аристократів, а потім перетворилося в національну традицію.

Відтак почав з’являтися сталий тренд на чайні сукні. Це був не просто домашній одяг, а легкі та елегантні TEA DRESSES, в яких леді могли насолодитися чаєм у колі друзів і забути про незручні корсети.

Сьогодні романтична сукня «у квіточку» є в гардеробі майже кожної модниці та часто з’являється у streetstyle-хроніках королівських сімей. Зокрема, чайні сукні обожнює носити Кейт Міддлтон.

III день UFW noseason sept 2021

На третій день відбувся майстер-клас від «Території творчості» зі створення квіткових віночків. Кожна композиція квітів відповідала певному смаку та стилю чаю LOVARÉ в оновлених тубусах.

Ніжні пелюстки та яскраві листочки потрібно було прикріпити до «ніжки», скрученої із дротика. Гості зробили власні обручі із квітів та зрозуміли, скільки зусиль докладають флористи й декоратори під час комбінування своїх мистецьких витворів.

IV день UFW noseason sept 2021

Четвертого дня LOVARÉ-простір знову перетворився на творчу студію. Учасники під наглядом майстрів виготовляли надзвиЧАЙні брошки із композицій LOVARÉ та прикрашали ними свої вбрання.

А ось фінал вразив усіх! Це було ефектно. Це було щиро. Це було просто WOW!  Бренд-команда вклала всю душу та частинку серця у свій надзвиЧАЙний проєкт. Посипала усіх пелюстками квітів, вручала букети і дарувала чай LOVARÉ.

Трішки втомлені, але щасливі, гості разом чаювали, ділилися враженнями, співали пісні, танцювали та відчували саме ту красу, яку відкриває чай LOVARÉ.