Ukrainian Fashion Week

Overall. Вдягнути українське мистецтво

Overall. Вдягнути українське мистецтво

4 вересня на подіумі 49-го Українського Тижня Моди відбувся показ бренду Overall.

Бренд є впізнаваним завдяки монопродукту — комбінезонам із яскравими арт-принтами. Та головна мета — не просто вдягти усіх в елегантне вбрання, а зробити модним українське мистецтво та культуру за допомогою яскравого та виразного символу. На кожному виробі відтворено роботу видатного українського художника. Бренд мав велику честь працювати з Олександром Ройтбурдом та увічнити його шедеври у модерністських силуетах. Також плідною кооперацією стали речі із картинами Володимира WAOne Манджоса, Василя Цаголова та Романа Мініна.

Цього літа Overall за підтримки Українського культурного фонду провів конкурс для українських митців в усьому світі та разом із компетентним журі визначив 12 переможців. Серед суддів були співзасновниця та голова оргкомітету Ukrainian Fashion Week Ірина Данилевська, арт-дилер Ігор Абрамович, продюсер Шоу «Твій день» на 1+1 Єгор Гордєєв, директорка Департаменту культури Київської міської державної адміністрації Яна Барінова, головна редакторка видання «Українська правда» Севгіль Мусаєва, кураторка та засновниця агенції Tuasho Анна Авєтова та головна редакторка журнала VIVA! Іванна Слабошпицька. Із 282 заявок були обрані найяскравіші художники, що працюють у різних стилях: абстрактного імпресіонізму, графіті, колажу, експресивної графіки та інших. З кожним переможцем бренд підписав договір, згідно з яким його роботи буде використано як принти для нової колекції. Усі автори отримуватимуть роялті від продажу речей, що стали «полотнами» для їхніх робіт. Для клієнтів бренду та шанувальників самих митців це можливість носити сучасний та водночас автентичний одяг, носити українське мистецтво, а отже, творити інтелектуально орієнтоване українське ком’юніті. Принтами колекції стали роботи Олександра Барболіна, Євгенія Лісняка, Леся Панчишина, Ніни Мурашкіної, Франсуази Оз та Богдана Перевертуна, Kinder Album, Dima Fatum, Гриці Ерде, Ave, Анни Кострицької, Аліни Луговської та Інни Харчук.

Бренд Overall покликаний надихати на експеримент та водночас втілює ідею сталого споживання — одягу, мистецтва та культури. «Кожний клієнт бренду робить внесок у доцільний розвиток української культури з придбанням речі, яку прикрашає ліцензійний принт будь-якого з сучасних художників-українців», ­­– коментує засновниця бренду Анастасія Браткова. У новій колекції — сорочки та струмливі штани з тенселю у дусі орієнтального романтизму, актуальні куртки та комбінезони на кшталт outdoor-шику.

Вдягайте українське мистецтво та підкорюйте світ!