Ukrainian Fashion Week

NewGen Lab: підсумки першого дня

NewGen Lab: підсумки першого дня

Перший день NewGen Lab — інноваційної платформи для експериментів та розвитку молодих талантів у модній індустрії — розпочався серією освітніх та дискусійних подій. Це не лише старт для дизайнерів, які готуються до дебюту на головному подіумі Тижня моди, а й навчальний простір, де провідні експерти діляться своїм досвідом із новим поколінням.

День відкрився з Q&A сесії від White Rabbit agency на тему ефективного маркетингу та стратегічного розвитку бренду, де спікеркою виступила Яна Меркотан, маркетинг-директор Kachorovska, а модераторами — Варвара Зікрань та Марія Мохова, співзасновниці агенції.

У рамках події також відбулися покази брендів KLIUZKO OUTFIT та KOSHTOVNOSTI by Lana Teslenko.

KLIUZKO OUTFIT

KOSHTOVNOSTI by Lana Teslenko

Окрему увагу привернув public talk від агенції ready2wear.agency, присвячений інсайтам міжнародного PR, у якому взяли участь засновниця агенції Єлизавета Жорнік, дизайнерка Юлія Ярмолюк (J’amemme), Костянтин Омеля (OMELIA), Андреас Білоус та Андрій Моськін (Andreas Moskin), а також запрошені експерти Сінді Керберова, fashion & beauty редакторка Vogue Czechoslovakia, та Шон Рагонеау, стиліст команди шоу Emily in Paris. Подія поєднала лекцію з міжнародного паблісіті та публічну дискусію з дизайнерами, а також дала змогу дізнатися більше про досвід ready2wear.agency у співпраці з Адель, Коко Роша, Леоні Ханне.

Завершився день лекцією «Мода без бар’єрів: адаптивний одяг та сучасний дизайн», яку прочитала Ліля Дерман, PhD, завідувачка кафедри дизайну Українського державного університету імені М. Драгоманова.

ФОТО: КАтя Гагосова