Ukrainian Fashion Week

LVIV FASHION SCHOOL: graduate show

LVIV FASHION SCHOOL: graduate show

На подіумі Ukrainian Fashion Week свої колекції показали випускники Львівської Школи Моди.

Дизайнерка бренду «KOHHEN» Олександра Волчак використовує переважно натуральні етичні матеріали, перероблені вживані речі, дерево, скло, метал. Джерело натхнення колекції ‒ відчуття лімінальності: межового стану зміни ідентичностей, цінностей, парадигм та свідомості. Представлено форми, похідні від стилю львівської сецесії, що асоціюються зі збереженням української традиційності.

Колекція Оксани Цвик “Львівська сецесія” ‒ це плавні форми та симетрія головних фасадів. Текстури співзвучні з джерелом натхнення. Джинс символізує стіни, міцність, довговічність; прозора тканина – вікна і засклені двері; чорні графічні лінії натхнені металевим огородженням балконів та брам. Одяг, як і архітектура ‒ це те, що робить наше життя зручним і комфортним, дарує настрій, натхнення та унікальність.

Дизайнерка бренду BEDNARS’KA Марія Литвин закликає: «Don’t watch the clock!», «No rules, no limits». У капсульній колекції в стилі стімпанк «TIME LORDS» авторка пропонує поєднати легкі тканини з грубими і самостійно обрати mood of the day. Колекція допоможе заглибитись у суміш модних тенденцій різних історичних епох, посмакувати теперішнім і поностальгувати за естетикою минулого.

Ірина Любінська представила колекцію «Liberta» (Свобода). Цей одяг, на думку дизайнерки, допоможе бути вільним та інакшим, одночасно жорстким і романтичним, допоможе бути собою. Надихнув Ірину багатогранний Львів. «У цій колекції я хотіла його охарактеризувати завдяки двом стилям: прованс та мілітарі. Прованс ‒ це місце відпочинку і романтики, де панує душевний спокій, любов, баланс між духовним, душевним і тілесним… Мілітарі ‒ це вічна боротьба за свободу України, свободу віросповідання, свободу слова, свободу вибору».

BERLIZEVA & flower fairy jewelry. Нова колекція «Rainy soul», створена разом із ювеліром Агатою Ліло, поєднує легкість, прозорість і текучість, аби максимально передати відчуття дощу. Переважають прозорі та блискучі тканини, які доповнені абсолютно прозорим декором та аксесуарами ручної роботи. Основна мета бренду ‒ показати, наскільки людина пов’язана з навколишнім середовищем.