
FW25-26: оголошення переможця премії Kachorovska’s Emerging Brands Prize
Український бренд Kachorovska продовжує свою ініціативу для молодих брендів — учасників Ukrainian Fashion Week, яку було започатковано в 2024 році. Провівши попереднє вивчення брендів, а також відвідавши їх покази під час тижня моди, команда Kachorovska вирішила присудити премію 100 000 гривень бренду UPSLOWUSE.

«Ми щиро хочемо, щоб Київ став модним хабом для всієї Східної Європи. Тому для нас вкрай важливо підтримувати молоді fashion-бренди. В такий спосіб ми дбаємо про розвиток української індустрії моди на роки вперед. Ми вже кілька сезонів слідкуємо за розвитком UPSLOWUSE, їх колекціями та свідомим підходом до створення одягу. Вітаємо і сподіваємось, що ця премія допоможе бренду здійснити наступний крок у власному зростанні», — каже CEO Kacho Group та креативна директорка Kachorovska Аліна Очеретяна.

«Підтримка молодих дизайнерів завжди була одним з ключових пріоритетів діяльності Ukrainian Fashion Week. Я рада, що визнані українські бренди, такі, як Kachorovska, стають надійними партнерами цієї ініціативи. Для нас важливо, щоб нове покоління талантів повʼязувало своє майбутнє з Україною, оскільки сьогодні мода є одним з голосів нації, що бореться за свою свободу, культуру та ідентичність», — каже CEO Ukrainian Fashion Week Ірина Данилевська.

Грант від Kachorovska бренд зможе витратити на збільшення виробничих можливостей, придбання професійного програмного забезпечення, участь у міжнародних шоурумах, освітні програми для дизайнерів та членів команди, матеріали, digital-маркетинг чи знімання готової колекції.
ФОТО: Катя Гагосова