Як українські бренди працюють під час війни: Vozianov
Behind the scenes
Готуючись до cезону Ukrainian Fashion Week SS25, що триватиме в Києві з 1 по 4 вересня, команда UFW звернулася до учасників з питанням: «Як ваш бренд проживає часи повномасштабного вторгнення?». Цього разу дізнаємося про деталі у дизайнера бренду v o z i a n o v — Федора Возіанова.
Після початку повномасштабного вторгнення росії в Україну студія v o z i a n o v призупинила роботу. Пріоритетними були питання особистої безпеки кожного члена команди та їхніх близьких. До роботи ми поверталися поступово з червня 2022 року.
Першими кроками були політичні плакати, частина яких перетворилась на принти для футболок. Другий крок — започаткування безстрокової колекції «Націонал-мінімалізм» особливим першим дропом — білою витинанкою з чорним оксамитовим тризубом. За допомогою сучасних технологій ми відтворили на тканині давню українську техніку оксамитової аплікації. Після запуску цієї моделі студія запрацювала наповну.
4 грудня 2022 року у Нью-Йорку в стінах легендарного Карнегі-холу голосами Київського дитячого хору «Щедрик» було виконано однойменний всесвітньо відомий твір українського композитора Миколи Леонтовича. Костюми для колективу було створено студією v o z i a n o v.
Наразі ми продовжуємо експерименти у сфері безтілесної моди, засновником якої наша студія стала кілька років тому. Одне з втілень цієї концепції — співпраця з мисткинею Фаїною Єренбург репрезентована на Copenhagen Fashion Week у партнерстві з Ukrainian Fashion Week та Ukrainian Fashion Council. Також ми регулярно проводимо зустрічі з молодими дизайнерами в рамках UFEG.
Команда v o z i a n o v лишилася майже у повному складі бренду, а згодом колектив навіть вдалось збільшити. Наразі продажі відбуваються переважно онлайн, а географія замовлень значно розширилась. Головні виклики для нас — розвиток творчого, виробничого та комерційного потенціалів в умовах війни.