Ukrainian Fashion Week

Як українські бренди працюють під час війни: Vorozhbyt&Zemskova

Як українські бренди працюють під час війни: Vorozhbyt&Zemskova

Behind the Scenes

Готуючись до сезону Ukrainian Fashion Week SS25, що триватиме в Києві з 1 по 4 вересня, команда UFW звернулася до учасників з питанням: «Як ваш бренд проживає часи повномасштабного вторгнення?». Олена Ворожбит і Тетяна Земскова, дизайнерки бренду Vorozhbyt&Zemskova, поділилися з нами спогадами та планами на майбутнє.


Початок повномасштабної війни для нас, як і для всіх українців, був шоком… Перші три дні, сидячи перед телевізором, ми не вірили очам. Згодом ми вийшли зі ступору та зрозуміли, що треба допомагати тим, хто потребує цього найбільше. Спочатку зателефонував наш водій, який приєднався до місцевої територіальної оборони. Хлопцям банально не вистачало теплого одягу, адже початок весни був холодним.


Ми та всі дівчата з нашого виробництва почали шити балаклави з колекційного італійського трикотажу. Частину віддали водію, а решту самостійно роздавали на блокпостах. Нам було легко це робити, оскільки в колекціях бренду Vorozhbyt&Zemskova вже були раніше відшиті стилізовані елементи — жіночі балаклави (колекція AW/23).


Завдяки постачальникам, які дали нам багато матеріалів безкоштовно, вдалося перейти на серйозніший асортимент і запустити у виробництво плитоноски та розвантажувальні жилети за стандартами НАТО. Тут окремо хочемо подякувати всім співробітникам, які в перші ж дні вийшли працювати без жодної оплати, а також привели членів своїх родин. Це значно покращило швидкість та якість процесів на виробництві.


У момент тотального дефіциту, за звичкою, спочатку на виробництві чекали нитки в тон до тканини. І лише після нашого узгодження й аргументів, що краще таке специфічне «дизайнерське рішення» зі спеціальних армованих ниток, ніж взагалі не пошити нічого.
Коли в країні налагодили виробництво військового екіпірування у більших масштабах, ми повернулися до свого покликання, до створення колекцій жіночого одягу. Під враженням подій в мирних містах, ми зробили колекцію курток і світшотів зі світловідбивальними елементами з досить очевидною назвою — Blackout.

А потім під командним гаслом «не дочекаєтесь» остаточно поринули в роботу і створили повноцінну сезонну колекцію. Продовжуємо працювати. Зараз плануємо третю поїздку до Відня на Vienna Fashion Week, але перед цим на початку осені обовʼязково презентуємо колекцію в рамках рідного Ukrainian Fashion Week.