Як українські бренди працюють під час війни: SIDLETSKIY
Behind the Scenes
Готуючись до сезону Ukrainian Fashion Week SS25, що триватиме в Києві з 1 по 4 вересня, команда UFW звернулася до учасників з питанням: «Як ваш бренд проживає часи повномасштабного вторгнення?». Як модному бізнесу вдається планувати майбутнє в реаліях, коли кожне «завтра» — під питанням, розповідає Ігор Сідлецький — креативний директор та засновник бренду SIDLETSKIY.
24 лютого 2022 року команда SIDLETSKIY зустріла у Києві під час обговорення колекції, яку ми мали презентувати на осінньому Ukrainian Fashion Week.
Від початку вторгнення головною метою було збереження життя, тому ми вимушено роз’їхатися різними куточками України та за її межами. Але вже за кілька днів оговталися і вирішили допомагати нашим захисникам та захисницям, шиючи одяг для них. Це було нелегко через відсутність тканин, але ми об’єдналися і подолали всі труднощі. Надалі протягом чотирьох місяців команда створювала військову форму і навіть більше! Ми шили все: від білизни до плитоносок та розвантажувальних жилетів. Водночас бренд поступово повертався до виготовлення «звичного» одягу.
Попри складнощі з логістикою та скасуваннями потягів, згодом вдалося провести знімання тієї самої колекції, показ якої було заплановано напередодні повномасштабного вторгнення. Незабаром ми остаточно перенесли виробництво зі Києва до Львова задля продовження роботи в безпечніших умовах, ніж в столиці.
У серпні 2022 року завдяки ініціативі Support Ukrainian Fashion в рамках UFW International Season SS23 бренд SIDLETSKIY став учасником у Будапештського Тижня моди. Це дозволило презентувати колекцію на новому рівні та також вийти на міжнародну арену, зокрема взяти участь у Moldovan Brands Runway, Berlin Premium та Budapest Central Europe Fashoin Week.
Повномасштабне вторгнення вплинуло на бренд, одяг та сенси всіх подальших колекцій. Змінилися і запити клієнтів. Так війна розставила наголоси у нашій роботі. Мотиви, які закладені в ДНК-бренду нині актуальні як ніколи. Етнічні коди, ручні давні техніки, збереження і водночас поширення спадщини через складні силуети — все це визначило головний вектор руху для SIDLETSKIY.
Запорука бренду у цей складний час — стійкість і непереборна віра в майбутнє. Нині ми продовжуємо втілювати в життя творчі ідеї, працювати над новими колекціями, розвивати бренд та підтримувати сили оборони.