Ukrainian Fashion Week

Як українські бренди працюють під час війни: GUNIA Project

Як українські бренди працюють під час війни: GUNIA Project

Behind the Scenes

Готуючись до cезону Ukrainian Fashion Week SS25, що триватиме в Києві з 1 по 4 вересня, команда UFW звернулася до учасників з питанням: «Як ваш бренд проживає часи повномасштабного вторгнення?». Наскільки складно було пристосувати творчість до нового життя, з редакцією діляться Марія Гаврилюк та Наталія Каменська — засновниці бренду GUNIA.


Ми зустріли 24.02.2022 у розпалі підготовки весняної колекції та на етапі планування кількох стратегічних партнерств. Потужна атака росії тоді змусила зупинити більшість процесів, зосередившись на безпеці колективу та адаптації до нового повсякдення. Але команда оперативно реорганізувалася та перейшла на дистанційний режим. 


Ми досі працюємо, долаючи величезну кількість викликів, порушені логістичні ланцюжки, відключення електроенергії та безліч інших складностей. Але попри всі виклики повномасштабної війни, GUNIA продовжує зростати й розвиватися. Запорука виживання — єдність команди, гнучкість у підходах до роботи та постійний пошук можливостей. За останні роки ми значно зміцніли: наповнили асортимент новими категоріями, збільшили власне керамічне виробництво, розширили команду.


Ми розуміємо, що повномасштабне вторгнення і війна росії проти України лише підсилюють важливість місії GUNIA Project — розповідати про українську культуру, її унікальність та глибину, демонструючи, що вироби з України можуть бути якісними, трендовими та сучасними.


Соціальна складова бізнесу є важливою частиною ДНК бренду. Ми пишаємося, що за ці два з половиною роки, окрім основної діяльності, ми реалізували або були залучені до великої кількості благодійних і соціальних ініціатив. Зокрема, випустили книгу «Україна та Українці. Історико-етнографічний мистецький альбом Івана Гончара: добірка аркушів» спільно з музеєм Івана Гончара.

Разом з Міністерством культури та інформаційної політики у 2024 році ми створили благодійну прикрасу, присвячену поверненню Скіфського золота в Україну, а до цього у 2022, — колекцію, натхненну півником з Бородянки, символом незламності українців. Загалом з моменту повномасштабного вторгнення ми передали понад 3 млн гривень на доброчинність та взяли участь у більш ніж 50 благодійних аукціонах і проєктах з виробами GUNIA Project.