Ukrainian Fashion Week

Як українські бренди працюють під час війни: FROLOV

Як українські бренди працюють під час війни: FROLOV

Behind the Scenes

Готуючись до cезону Ukrainian Fashion Week SS25, що триватиме в Києві з 1 по 4 вересня, команда UFW звернулася до учасників з питанням: «Як ваш бренд проживає часи повномасштабного вторгнення?». Спілкуємося з Іваном Фроловим — креативним директором та засновником київського бренду FROLOV.


Наша команда завжди розуміла: найкращий спосіб допомагати державі — робити те, що вмієш найкраще, не зраджуючи собі. Ми пишаємося кожною людиною з колективу FROLOV, яка виготовляє неймовірні речі за рекордні проміжки часу попри сигнали повітряної тривоги та обстріли Києва ворожими ракетами.


Завдяки ініціативі колег ми поступово повернулися до виробництва під час другого місяця повномасштабної війни. Спочатку — для волонтерських цілей, пошиття бронежилетів, а згодом, крок за кроком, відновили всі процеси. У квітні 2022 року знову запрацював наш сайт.


За два з половиною роки війни присутність бренду в Україні значно посилилась. Не лише у просторі фешн, але й соціальній сфері. Пишаємося, що вдалося реалізувати благодійний проєкт FROLOVHEART і передали понад 3 млн гривень за меморандумами з трьома благодійними організаціями для допомоги дітям, зведення модульних будинків та на турнікети для ГО парамедиків «Госпітальєри».

Знаковою у 2023 році стала співпраця FROLOV з держпідприємством «Антонов». Весь прибуток від продажів було спрямовано на відбудову літака Ан-225 «Мрія», знищеного росіянами під час спроби захоплення аеродрому в Гостомелі.

Логічним продовженням колекції весна-літо 2024 MOLODA став спільний проєкт з ювелірним брендом SOVA — благодійна лінія прикрас задля відновлення та підтримки психологічного здоров’я дітей з благодійного фонду «Діти Героїв».

Як ніколи ми у FROLOV відчули підтримку світової модної спільноти: без неї було б надскладно пережити перші місяці повернення до роботи. Речі бренду обрали українські та закордонні знаменитості під час Євробачення у травні 2023 року. Ми постійно вдягаємо у FROLOV світових зірок і так розповідаємо про Україну, її культуру та мистецтво. Артистки Дженіфер Лопес та Бейонсе, Кайлі Міноуг та італійський гурт Maneskin — важко перелічити кількість артистів, з якими вдалося поспівпрацювати й з якими співпрацюємо досі.  У вересні 2023-го відбувся дебютний сольний показ FROLOV під час London Fashion Week в рамках партнерства British Fashion Council та Ukrainian Fashion Council.

Місія бренду  — зміна наративів і створення нових уявлень про Україну, вибудовування нових асоціацій, адже про нас мають знати як про талановитих людей з власною унікальною культурою. А надто — у час війни!

Це щастя — створювати речі, які обирають міжнародні інфлюенсери, бути учасниками Тижнів моди і й нагадувати світові про українську стійкість, талант та професіоналізм.