Ukrainian Fashion Week noseason sept 2021: Fresh Fashion
В Україні триває New Generation of Fashion. Це унікальний проєкт від Ukrainian Fashion Council для молодих дизайнерів, який має комплексну програму, що складається з навчальної частини, менторства та показу колекцій учасників.
New Generation of Fashion 2021 відбувається за підтримки Українського культурного фонду.
Заключною частиною проєкту стане масштабний показ колекцій учасників. Представляємо вам дизайнерів-учасників проєкту, які покажуть свої колекції на платформі Fresh Fashion на Ukrainian Fashion Week noseason sept 2021.
Бренд POSTUSHNA заснований у 2020 році. На даний момент у доробку три колекції. Філософія бренду ‒ функціональність крізь призму естетики. Прості лінії, благородна практичність та запозичення між чоловічими і жіночими речами створюють певну характерність.
Все почалося з прихильності до стокових магазинів, барахолок і секонд-хендів. З’явилася думка про вторинне використання речей, перетворення їх на нові носибельні речі, але вже в концепті свого бренду. Дизайнерка намагається донести потенційному споживачеві, що одяг ‒ це не тільки красива «обгортка», а й певний меседж суспільству.
Особливості бренду: одяг створено з перероблених речей; костюми-трансформери можна поєднувати як між собою, так і зі звичайними базовими речами; багатошаровість як основний принцип створення речей.
Юлія Постушна у 2020 році була однією з учасниць освітньої програми Ukrainian Fashion Week для молодих дизайнерів ‒ отримала досвід розробки на основі принципів апсайклінгу капсульної колекції, яка була представлена на FASHION ACCELERATOR SHOW у вересні минулого року. Взяла участь у проєкті “RE: IMAGINE”, який проходив під менторством лондонського sustainable-дизайнера Патріка Макдавелла у рамках BE SUSTAINABLE! Fashion Summit. У 2021 році разом із компанією DHL працювала над створенням капсульної колекції з утилізованої уніформи «POSTUSHNA Re-Fashion for DHL», яка була представлена під час Ukrainian Fashion Week.
SIDLETSKIY ‒ український бренд жіночого одягу, заснований у 2019 році дизайнером Ігорем Сідлецьким.
Свій перший одяг майбутній дизайнер почав створювати у 12 років, з появою швейної машинки та манекена. Творче бачення формував навчальний процес у Львівському коледжі декоративного та ужиткового мистецтва ім. І. Труша, а головною силою для формування бренду став конкурс «Погляд у майбутнє».
Після того, як в жакеті Sidletskiy з’явилася співачка Джамала, а культову плісировану сукню представила муза бренду Онука ‒ відбувся великий крок.
У лютому 2020 року бренд дебютував на подіумі Українського Тижня Моди яскравим емоційним показом, що і визначило подальший вектор розвитку. Sidletskiy прагне зробити жінок красивішими, підкреслюючи їх індивідуальність розкішним одягом складних силуетів. Три головні принципи у створенні одягу ‒ конструктивізм, різноманітність фактур та звернення до стародавніх українських ремесел.
За короткий період існування бренду було багато цікавої співпраці зі стилістами та журналами.
Бренд PANOVE був заснований у 2017 році двома дизайнерками ‒ Іриною та Надією Лук’яновими, мамою і дочкою, які разом створюють колекції та знають потреби різних поколінь. Їхнє сприйняття природи, різноманіття проявів навколишнього світу трансформується в образи одягу. Пошук нових форм і способів самовираження, які зможуть підкреслити красу жіночого тіла, ‒ характерні риси бренду.
Окрім самовираження, PANOVE транслює соціальну позицію: мода – це не про вік і не про розмір. А тільки про те, що всередині кожної жінки та якою вона обирає бути сьогодні. Ідея полягає у продуманості жіночого гардероба з метою розумного споживання. Дизайнерки ретельно формують гардероб, який дає можливість створити більшу кількість образів, і не виробляють більше одягу, ніж можуть продати.
Бренд пропонує розширену розмірну сітку (EUR 36‒52) для того, щоб кожна жінка могла насолоджуватися одягом Panove.
Пропорції одягу точно вивірені для ідеальної посадки та підійдуть будь-якій жінці, незалежно від нюансів і типу її фігури.
Бренд Zharko ‒ це одяг, що поєднує нові цінності краси та свідоме споживання. Заснований у 2017 році дизайнеркою Катериною Жаріковою. Концепцією марки стало поєднання ідеї повсякденного та авангардного одягу з використанням натуральних матеріалів. Фундаментом появи є нестримне бажання створювати стильний жіночий одяг, який не йде на компроміси в якості, даруючи власникові комфорт, легкість і повноцінне відчуття себе.
Мета бренду надзвичайно проста: привнести в життя кожної людини круті емоції від одягу. У кожній деталі ‒ тепло і почуття, вкладені авторами, які віддають перевагу трьом головним критеріям: якість, стиль і комфорт. Комфортно бути собою та отримувати задоволення від життя за будь-яких обставин і за будь-якої погоди. Простота ліній та форм, свобода мислення і прояв себе ‒ ці риси невід’ємні та нероздільні в сучасному світі. Вони є головними цінностями бренду Zharko.
«Tе, що ми відчуваємо та як презентуємо себе світу, відображається на нашому житті. Тому одягайтесь у яскраві емоції та посміхайтесь!», ‒ закликає Катерина Жарікова.