Ukrainian Fashion Week

UFW News Digest 1

UFW News Digest 1

FROLOV X ANTONOV

До Дня Незалежності України FROLOV презентує перший офіційний мерч для легендарного авіаційного бренду Antonov. Це перша колаборація Державного підприємства «Антонов» з українським дизайнером. Весь прибуток від продажів речей колаборації буде переданий на відбудову найбільшого транспортного літака у світі Ан-225 «Мрія», який знищили росіяни під час невдалої спроби захоплення аеродрому у Гостомелі у лютому 2022 року.

Над принтами колекції FROLOV тісно співпрацювали з українським художником Вовою Воротньовим. Велика увага у дизайні, як завжди, присвячена деталям, де логотипи «Мрії» та «Антонов» є головними акцентами. Також написи Мрія та Cossack (що є кодовим іменем НАТО для літака) зараз відгукуються для кожного з українців. Адже козак – це український воїн, дякуючи яким ми зараз здобуваємо нашу головну мрію – перемогу. 



Перша леді України Олена Зеленська у сережках “Колоски” від Dukachi

Перша леді України, Олена Зеленська разом з Президентом України, Володимиром Зеленським, були на аудієнції в Короля Швеції Карла XVI Густава й Королеви Сільвії та на зустрічі з родиною Прем’єр-міністра Швеції Ульфа Крістерссона. Для цих важливих для України заходів Перша леді обрала сережки “Колоски” від українського бренду Dukachi.



NOVITSKA New Editorial

У новому едіторіалі, знятому в Шевченківському гаю на Львівщині, бренд NOVITSKA представив колекцію вишиванок, натхненну клембівською вишивкою. Орнаменти на сорочках власноруч вишивала Марія Савчинська, вишивальниця у третьому поколінні та заслужена майстриня народної творчості з Вінниччини.  Новий едіторіал бренду – це омаж народному вбранню та місцевому ремеслу. Команда бренду зробила акцент на автентичних прикрасах, ручній вишивці, українській світлиці та чистоті природи. Це незмінні архетипи, що складають код українського вбрання, та знайшли ідейне втілення у колекції NOVITSKA. 

KIR KHARTLEY Renaissance

Український бренд Kir Khartley представив апсайкл проєкт RENAISSANCE – екологічне відродження сорочок в унікальних дизайнах переосмисленого стилю деконструктивного Old Money. Кожна сорочка є унікальною у розмірі та текстильних поєднаннях. Дизайн проєкт RENAISSANCE зберігає притаманну бренду айдентику: деконструктивізм, артистизм та багатотекстильність, використовуючи нові колорблоки та принтблоки.