Презентація Epson Digital Fashion Lab
Epson Digital Fashion Lab – це логічне продовження багаторічного партнерства компанії EPSON та UKRAINIAN FASHION WEEK.
Основна ідея проєкту – навчити молодих дизайнерів працювати з друком принтів на тканині та створити за результатами навчання капсульні колекції, які презентовані у цьому просторі.
Освітню програму було створено для молодих українських дизайнерів, початківців у fashion-індустрії, студентів старших курсів та випускників профільних навчальних закладів зі всієї України. Основна мета – надати дизайнерам необхідну інформацію для старту своєї кар’єри у fashion-індустрії та допомогти їм створити принтовану колекцію одягу й аксесуарів.
Освітня програма мала два напрямки – теоретичний і практичний.
Від вересня 2021 року 20 молодих дизайнерів, у межах теоретичного напрямку освітньої програми, пройшли навчання щодо профільних, маркетингових та юридичних аспектів fashion-індустрії. Як лектори – були залучені провідні експерти зі світу моди та маркетингу, а головними експертами проєкту стали досвідчені дизайнери і викладачі: головним лектором виступив дизайнер і засновник бренду PODOLYAN Володимир Подолян, а творчим куратором проєкту – дизайнер та засновник бренду KIR-KHARTLEY Кирило Харитонцев.
У межах практичного напрямку дизайнери розробили принтовані капсульні колекції та брали активну участь у процесі друку тканин на виробництві: довідались про існуючі можливості текстильного друку, мали нагоду обрати технологію друку тканин для своєї колекції та особисто були присутні на етапі друку. Дизайнери не були обмежені у виборі тематики своїх колекцій і творили кожний у близькій для себе стилістиці.
Усі принтовані тканини, що використані в колекціях, були надруковані в Україні на техніці EPSON.
Завдяки новітнім технічним можливостям техніки EPSON дизайнери відчували свободу у втіленні своїх ідей – під час друку тканин і для одягу, і для аксесуарів.
У своїх колекціях дизайнери звернулися до різних тем – завдяки цій варіативності кожен неодмінно зможе знайти те, що відгукнеться.