Ukrainian Fashion Week

Оновлений образ стюардес SkyUp від GUDU і GUNIA Project

Оновлений образ стюардес SkyUp від GUDU і GUNIA Project

Консалтингова агенція у сфері моди FRAME FASHION CONSULTАNСУ стала куратором нового образу форми стюардес авіакомпанії SkyUp. Образ складається з дизайну українських брендів GUDU і GUNIA Project.

Авіакомпанія SkyUp випустила нову форму для стюардес. Концепцію нової форми описують фразою «схоплює на льоту» і доповнюють: «Це одяг для активних, сміливих, яскравих: для тих, які не люблять зайвого офіціозу, реагують чітко, приймають виклики та справляються із ними. Форма для відкритих до нового, тих, хто любить мандрувати та жити яскраво». 

«Роботу над створенням нового образу стюардеси ми почали із дослідження: провели інтерв’ю зі стюардесами, вивчили історичний екскурс. Так ми дійшли до розуміння, що багато деталей образу, які вважаються класичними, насправді віджили своє. Їх поява в образі різних десятиліть була викликана потребами того часу: головний убір від образу військової подруги у 30-ті, рукавички медсестри у 40-ві з появою їжі на борту, сексапільна помічниця в костюмі, що акцентує увагу на жіночих принадах, під час сексуальної революції», – зазначає Ольга Цареградська, кураторка проєкту створення нового образу стюардес та партнер у Frame Fashion Consultancy.  

«Ми зрозуміли, що ці елементи образу використовуються за інерцією та не збігаються із сучасним духом часу: капелюх псує волосся, коли кріпиться, хустку на шиї треба поправляти, а у приталених костюмах стюардеси часто відчувають до себе неповажне ставлення. Ми дійшли до образу сучасної дівчини з активною позицією – чемпіонки, яка працює на загальний результат і має повагу до себе та свого здоров’я. Тому ми вирішили змінити взуття на кросівки. І долучити до створення форми українських модних дизайнерів, кожен з яких найкращий у своїй справі – теж чемпіон».

Лаша Мдінарадзе, співзасновник українського бренду GUDU, став автором нової форми для стюардес авіакомпанії SkyUp. Дизайнер, відомий своєю схильністю до строгого крою та підкреслених ліній, але при цьому зі сміливим поглядом на образ сучасної жінки, розробив лекала для костюмів, які поєднують у собі костюмну класику і функціональність, необхідну для комфорту стюардес. Замість традиційних тканин був обраний трикотаж, який не сковує рухів, але при цьому відмінно тримає форму і відповідає актуальній естетиці soft tailoring. Помаранчевий колір для форми був обраний як фірмовий колір авіаліній SkyUp.

«Стюардеси постійно перебувають у русі, тому одяг повинен бути їхнім продовженням, вони мають відчувати себе розслаблено, але при цьому бути впевнені, що протягом дня костюм не втратить вигляд, – розповідає Лаша Мдінарадзе. – Під час роботи над проєктом для мене було важливим знайти цей баланс». 

Для міжсезонного періоду дизайнер доповнив образ пальтом із екошкіри з акцентом на талії та плечах ( колекція FW21-22). Головним аксесуаром образу стала хустка, яка кріпиться на еполетах жакета і пальта та є знаковою рисою для форми авіакомпанії. 

Дизайн хустки небесно-голубого кольору розробив український бренд виняткових речей, вироблених на основі традиційних етнічних культур – GUNIA Project.