
Оголошено програму Ukrainian Fashion Week SS26
З 4 по 8 вересня 2025 року в Києві відбудеться Ukrainian Fashion Week SS26.
У найширшому спектрі форматів в офіційному розкладі сезону свої колекції представлять понад 50 українських брендів. Цей сезон присвячено взаємодії моди та культури – силі моди як культурного коду та інструменту збереження національної ідентичності, яка в умовах повномасштабної війни стала одним із ключових чинників національної безпеки.
“Сьогодні моді, як і культурі загалом, довірено місію – захищати нашу ідентичність. Універсальною мовою моди ми розповідаємо світу про нашу креативність, свободу та гідність. Ukrainian Fashion Week є ключовою платформою, яка посилює голос України на глобальному рівні,” – зазначає співзасновниця та CEO Ukrainian Fashion Week Ірина Данилевська.
Важливе місце в програмі сезону SS26 Ukrainian Fashion Week присвячено подіям, які досліджують синергію мистецтва й моди, та її роль у формуванні культурної ідентичності. Сезон розпочнеться в Національному музеї мистецтв імені Богдана та Варвари Ханенків з фіналу XXVI Конкурсу молодих дизайнерів одягу “Погляд у майбутнє. Музейна колекція Ханенків”.

Серед кроссекторальних подій – презентація-перформанс “Art That Walk” від Lysenko Gallery (London–Kyiv) з роботами сучасних українських митців; проєкт бренду MY THEATRE, створеного театральною художницею Дар’єю Білою; відкриття простору архіву бренду KHRYSTYNA RACHYTSKA в Мистецькому Арсеналі, присвяченого вишитій сорочці, як феномену українського та світового мистецтва; виставка про діалог поколінь – живопис Миколи Самокиша та авторські прикраси його онуки Катерини Басовської; презентація-перформанс про діалог моди та мистецтва бренду POUSTOVIT, а також експозиція «Art of Fashion» у Мистецькому Арсеналі – ретроспектива образів українських дизайнерів, натхненних творчістю художників, скульпторів, графіків та ілюстраторів.
Серед форматів сезону – покази, імерсивні презентації, перформанси та концептуальні інсталяції, які сміливо виходять за межі традиційних і втілюють креативність та творчу свободу.
У стінах Мистецького Арсеналу 5-7 вересня українські бренди ANDREAS MOSKIN, JULIYA KROS, MAKI, SIDLETSKIY, VIKTORANISIMOV та інституція UFEG представлять адаптивні образи в рамках експозиції «Одяг з функцією». Вона стане продовженням однойменної Ініціативи, започаткованої в сезоні FW25–26. Метою експозиції є привернення увагу модної індустрії та суспільства до однієї з найгостріших реальностей сьогодення – зростання кількості українців з пораненнями внаслідок війни.
Під час Ukrainian Fashion Week SS26 буде представлена “Портретна галерея захисників” – проєкт, присвячений представникам модної індустрії, які стали на захист України. Проєкт 3-й сезон реалізується у співпраці з ready2wear.agency.
Від початку повномасштабного вторгнення благодійна складова стала невідʼємною частиною Ukrainian Fashion Week. Цього сезону команда продовжує Ініціативу «Обличчя героїв» – проєкт, спрямований на допомогу військовим з мінно-вибуховими пораненнями обличчя. Дизайнери та гості Тижня матимуть можливість підтримати Ініціативу. Проєкт реалізується у співпраці з Благодійним фондом ЯНКО, в межах підписаного Меморандуму.
8 вересня в київському ЦУМі вперше пройде бізнес-конференція, організована Ukrainian Fashion Week та white rabbit agency. Подія зосередиться на ключових професійних викликах, з якими зіштовхується українська fashion-індустрія в умовах повномасштабної війни: адаптація виробництва, трансформація форматів та географії продажів, комунікаційні стратегії в кризовий час. Конференція стане простором діалогу, що об’єднає провідних гравців навколо спільних викликів і спільного бачення майбутнього індустрії.



Партнерами Ukrainian Fashion Week SS26 стали:
- Visa | ПриватБанк – офіційний партнер
- Kronenbourg 1664 –спонсор
- Perwoll – офіційний партнер
- Ювелірний дім SOVA – офіційний партнер
- Dreame – офіційний партнер
- Мережа магазинів Watsons – партнер бекстейдж
- Samsung Electronics Україна – партнер
- ТМ Graff – партнер
- ТМ Smile – партнер
- BAO&NAM – партнер
- Платформа MUSH – партнер