Ukrainian Fashion Week

New Names: God Naked

New Names: God Naked

God Naked ‒ молодий бренд одягу, який об’єднує у своїх речах елегантність і брутальність. Творці проєкту, переможці Всеукраїнського конкурсу молодих дизайнерів «Погляд у майбутнє» Єлизавета Кирилова та Владислав Дзівідзінський, представили у межах 49-го сезону Ukrainian Fashion Week нову колекцію «TRIPLICITY». Головна її тема ‒ пізнання людини і навколишнього світу через три складові: природа, соціум та індустрія. Дизайнери розглядають людину крізь призму «природності», «соціальності» і «технічного прогресу».

Сучасне життя ‒ це замкнене кільце, де кожен кинутий камінь утворює кола на воді, які доходять до всіх складових нашого світу. У новій колекції дизайнери продовжили дотримуватися заданого стилю ‒ лаконічність і мінімалізм у формах, монохромна гама, поєднання легких і важких матеріалів, а також наповнення змістом кожної деталі в образі.

Проєкт New Generation of Fashion відбувається за підтримки Українського культурного фонду.