Ukrainian Fashion Week

DZHUS FW21 «SURROGATE»

DZHUS FW21 «SURROGATE»

Колекція FW21 «SURROGATE» ‒ воістину уніформа для адептів багатозадачності. Вироби-трансформери DZHUS не піддаються стандартній асортиментній класифікації: їхня модульна структура дає змогу модифікувати одяг багатьма способами, включно з його перевтіленням в аксесуари. Концепція гардероба-конструктора з декількох багатоцільових речей забезпечує необмежену кількість образів, при цьому мінімізуючи шопінг. Так DZHUS втілює філософію розумного споживання в альтернативному руслі, з акцентом на створення, а не обмеження. Дизайнерці Ірині Джус надзвичайно близьке перфекціоністське бажання “клонувати себе”, а ідейним меседжем нового сезону стала риторична дилема: чи є еталон самодостатнім без копії, або ж вони є нероздільними ‒ як об’єкт і його тінь, форма і контрформа? Репліки й дублікати наслідують оригінал, створюючи за ним шлейф фантомних проєкцій, що нагадують стоп-кадри його динаміки. У результаті такого синтезу формується єдина багатофазова екзистенція з неосяжним кінетичним потенціалом. Так, лейтмотивом осінньо-зимової капсули стало розшарування структури виробу як спосіб розсунути межі його утилітарності. Завдяки патерну аналогічних деталей, що повторюються, вдалося створити такі гібридні дизайни, як шорти-топ, сорочка-спідниця, капелюх-жилет-капор-баска, а також лінійку сумок, що модифікуються в кардиган, плащ, штани, бюстьє, рукав, жилет та інші категорії одягу. Розмаїття сумок у колекції є символічним, а їхня форма апелює до впізнаваних видів пакування, адже DZHUS продовжує мотивувати до ресайклінгу та вибору багаторазової тари. Традиційно для бренду, крій вбрання черпає натхнення з конформістського дрес-коду й іронізує з глобальних трендів. У колекції використано матеріали з текстурними фінішами: формостійке гофре, котон з ефектом зім’ятості або ж ламінований, шовк, що імітує мішковину чи то проявляє оптичну ілюзію “нафтових” розводів, фактурний трикотаж. Першочерговим чинником у виборі матеріалів для DZHUS є їхнє етичне походження, адже бренд транслює цінності cruelty-free fashion. Уніфікація предметів гардероба шляхом безпрецедентного розширення їхнього функціоналу ‒ таким інноваційним методом DZHUS пропонує вирішувати проблему надлишкового споживання, привносячи креативний фактор у щоденний ритуал одягання.