Ukrainian Fashion Week

Анонс Спікерів бізнес-конференції

Анонс Спікерів бізнес-конференції

Ukrainian Fashion Week та white rabbit agency анонсують бізнес-конференцію «Виклики індустрії в сучасних реаліях»

8 вересня 2025 року в ЦУМ Київ вперше відбудеться професійна конференція «Виклики індустрії в сучасних реаліях», яку організовують Ukrainian Fashion Week та white rabbit agency.

«Це діалог, у якому хочеться прийти до ефективних результатів. Ми побачили конкретні запити, сформулювали виклики — і разом шукаємо відповіді. Ми запрошуємо на конференцію ключових представників, які формують індустрію, щоб обговорити виклики, які принесла війна. Віримо, що індустрія заслуговує на розмову, яка дає практичні рішення», — коментує співзасновниця та CEO Ukrainian Fashion Week Ірина Данилевська.

Подія об’єднає провідні fashion-бренди країни, чий щоденний досвід визначає індустрію: від виробництва до комунікацій, маркетингу та продажів. У відкритому обговоренні головних викликів української fashion-екосистеми в умовах повномасштабної війни учасники конференції сформують спільний план дій.

«Для нас цей проєкт — перш за все про голос індустрії. Спікери задають вектор, а далі включається весь зал — це обговорення, у якому бере участь кожен. Конференція стане місцем, де українська fashion-спільнота зможе синхронізувати бачення й знайти інструменти для зростання. Адже рухати індустрію вперед можна тільки обʼєднаними зусиллями. Ця конференція — наш внесок у спільну справу»— зазначають засновниці white rabbit agency Марія Мохова та Варвара Зікрань.


Конференція відбудеться за підтримки ЦУМ Київ та Aromateque Concept Store, і її програма охопить три тематичні блоки.

У першому блоці, присвяченому виробництву, спікери зосередяться на ключових питаннях, які потребують системних рішень у новій реальності: дефіцит кадрів, митне навантаження, безпекові виклики. Панель «Виробництво» модеруватиме Ірина Данилевська (Ukrainian Fashion Week); до розмови долучаться Лілія Літковська (LITKOVSKA, School of Art x Craft), Тетяна Абрамова (RITO GROUP) та Валерія Вдовиченко (the COAT by Katya Silchenko).

Другий блок фокусується на темі комунікацій: під час панелі говоритимуть про нову реальність для брендів, які працюють у стані полікризи, про важливість готовності до різних сценаріїв, а також про сучасне розуміння інклюзивності як частини етичної відповідальності. Панель «Комунікації» модеруватиме Марія Мохова (white rabbit agency); спікери — Аліна Френдій (COOSH), Антон Єременко (Gunia Project) та Катерина Мотрич (Ебаут).

Фінальний блок охопить тему продажів та маркетингу. Учасники обговорять існуючі канали продажів, підходи до цінової політики, формати точок дотику з клієнтом, які є ефективними у 2025 році. Окрему увагу буде приділено етичним аспектам маркетингу, зокрема роботі з ветеранами. Блок «Маркетинг і продажі» модеруватиме Варвара Зікрань (white rabbit agency); спікери – Костянтин Путиленко (ЦУМ Київ), Наталія Кінзерська (Kachorovska), Володимир “Будда” Рудковський (“Незламні”).

Організатори ставлять за мету сформувати спільне бачення розвитку індустрії та напрацювати практичні рішення щодо критичних питань.

Коли: 8 вересня 2025, початок о 10:30.
Де: ЦУМ Київ, Хрещатик 38.
Квитки та додаткова інформація — за посиланням.