BEVZA FW21. Розділ N
Український бренд BEVZA представив колекцію у рамках NYFW.
Світлана Бевза продовжує розповідати про українську культурну спадщину та цінності. Натхненням колекції FW21 стала ключова фігура історії – княгиня Ольга. Володіючи приголомшливими здібностями стратегічного мислення і далекоглядністю, Ольга була зразковим прототипом для сучасної жінки. Колекція уособлює унікальну жіночу силу і підкреслює той факт, що жінки, крім своєї неймовірної краси, мають мужність змінювати хід історії. Саме тому головний убір княгині став основою специфічного крою балаклави – ключового елемента колекції, виготовленого у знаковому білому кольорі. Одним з основних символів нової колекції є колоски, які стали уособленням Нового початку. На думку дизайнерки, символіка колоска відображає те хороше і цінне, що ми отримуємо в результаті докладених зусиль.
BEVZA продовжує використовувати екологічні технології та перероблені матеріали. Наприклад, меланжевий кейп зроблено з перероблених пластикових пляшок, а плетені вручну жилети ‒ з перероблених тканин попередніх колекцій бренду. У новій колекції представлено “шубу”, виготовлену з волокон конопель, які вирощені в Україні. Як основу формоутворення колекції авторка обрала трикутник, надихнувшись традиційною українською хусткою. Трикутник простежується у формах фронтальних кишень, жакетів, кейпу, поясних сумок та спідниць.
Головною музичною темою саундтреку показу стала знана в усьому світі мелодія “Щедрик”, написана українським композитором Миколою Леонтовичем у 1916 році.
Відео: режисер ‒ Ігор Стеколенко, арт-директорка ‒ Світлана Бевза, продюсерка ‒ Марта Родіонова, оператор ‒ Володимир Шкляревський, музика ‒ Настя Воган, макіяж ‒ Світлана Римакова, зачіска ‒ Павло Лотнік
Фото: Антон Кулаковський