Ukrainian Fashion Week

Як українські бренди працюють під час війни: J’amemme

Як українські бренди працюють під час війни: J’amemme

Behind the scenes

Готуючись до cезону Ukrainian Fashion Week SS25, що триватиме в Києві з 1 по 4 вересня, команда UFW звернулася до учасників з питанням: «Як ваш бренд проживає часи повномасштабного вторгнення?». Власними спогадами та враженнями ділиться дизайнерка бренду J’amemme Юлія Ярмолюк.


Від початку повномасштабного вторгнення слово «виживання» стало для нас особливо актуальним. Обстріли, перебої зі світлом і теплом, фінансова проблема  через потоп на виробництві, який призвів до втрати більшої частини тканин та обладнання. Здавалося, що відновлення роботи J’amemme найближчим часом неможливе. Проте долати труднощі стало для всіх нас новим нормальним станом. 

В лютому 2022-го, напередодні вторгнення, ми успішно провели показ у Нью-Йорку, планували перепочити і почати підготовку до наступного сезону. 

Але 24 лютого 2022 року все змінилося.

Перші місяці видалися найважчими — моральні сили для створення нових колекцій були на межі, а чверть команди назавжди виїхала з України. Однак поступово ми знайшли нових співробітників. 

Бренд J’amemme втратив основного підрядника — виробництво плісе в місті Харків, яке знаходиться в зоні інтенсивних обстрілів з перших днів великої війни.
Пощастило, що 23 лютого (за день до повномасштабного вторгнення) ми отримали своє замовлення — велику партію плісованої тканини, яка дозволила підтримувати виробництво ще пів року. На жаль, відтворення багатьох бестселерів бренду вже неможливе, але ми знайшли нових підрядників і швидко адаптувалися.

Клієнти J’amemme звикли до швидких відправлень, проте війна значно ускладнила логістику, і новим викликом для команди стало пояснення клієнтам, що замовлення не надійдуть так швидко, як зазвичай. Але наразі терміни доставки поновлено, а новими клієнтами бренду стали всесвітньо відомі інфлюенсери Коко Роша, Леоні Ханне, Гріс Ганем та Ніна Санбек. 

Я пишаюсь тим, чого ми досягли впродовж двох років.  


Це не лише випуск нових колекцій, але й участь у важливій соціальній ініціативі — зборі 500 000 гривень для закупівлі жіночої амуніції спільно з благодійним фондом руху Veteranka. 

Міжнародні сезони Ukrainian Fashion Week стали для J’amemme платформою, яка відкрила можливості для презентації бренду на світовому рівні у найважчі часи. Така підтримка дозволила нам взяти участь у London Fashion Week та Copenhagen Fashion Week. Дякуюємо Ukrainian Fashion Council та Програмі USAID «Конкурентноспроможна економіка України» за честь представити нашу державу на світовій сцені та довести, що ми маємо стійкість, талант, працелюбність та силу йти до мети.  

Так, наша робота стала інтенсивнішою, наші потужності збільшились у двадцять разів, ми отримали світову впізнаваність. Ми відновили довоєнні обсяги продажів і навіть дещо перевершили їх. 

Ми залишились вірними ДНК бренду, вірними своїй місії — допомагати жінкам почуватися особливими.