[S’AIVO] Charity in Vienna
8 культових речей від українських дизайнерів продадуть на аукціоні у Відні
З 1 по 2 жовтня у Відні відбудеться [S’AIVO] Charity Market, Ukrainian Designers’ Pop-Up та благодійний аукціон
Перше [S’AIVO] відбудеться з 1 по 2 жовтня в самому центрі Відня в MUKHA concept store. Подія складатиметься з трьох форматів: charity market, pop-up українських дизайнерів та благодійного аукціону в рамках Ініціативи “Support Ukrainian Fashion” від Ukrainian Fashion Week .
“Мода не тільки надихає і прикрашає. Мода може бути зброєю у боротьбі з насильством та несправедливістю, за толерантність та рівні права, за свободу і незалежність. Під час війни, яку розв’язала Росія, мода допомагає боротися за життя. Проєкт [S’AIVO] збере гроші на допомогу тим, хто потерпає від війни найбільше – дітям-сиротам та тим, хто знаходиться у лікарнях.. Я вірю, що [S’AIVO] не просто познайомить гостей проєкту з українськими fashion брендами, а й допоможе кожному гостю відчути свою причетність до людяної і світлої справи”, – Ірина Данилевська, співзасновниця та CEO Ukrainian Fashion Week.
Протягом двох днів [S’AIVO] у Відні на Charity Market та Charity Pop-Up Store можна буде придбати ексклюзивний вінтажний одяг, аксесуари та взуття, а також речі українських дизайнерів ARUTIUNOVA, SIDLETSKIY, VIKA ADAMSKAYA, OLIZ та NEARON. Спеціальними гостями будуть українські дизайнерки Надя Дзяк та Анна Арутюнова.
Головною подією заходу стане благодійний аукціон, який відбудеться 1 жовтня о 17:30. Лотами аукціону [S’AIVO] стануть 8 знакових речей від українських брендів BEVZA, FROLOV, NADYA DZYAK, the COAT, KSENIASCHNAIDER, GASANOVA, SLEEPER, ETNODIM. Ці речі в різний час були помічені в гардеробах всесвітньо відомих співаків, акторів та політиків. Так, гості зможуть придбати кросівки, як у Першої Леді України Олени Зеленської, в яких вона зустрілася з Першою Леді США Джилл Байден, вишиванку, яку обрав Володимир Зеленський на Всесвітній день вишиванки, рукавички з обкладинки Vogue Singapore, які доповнили образ Доджа Кет, балаклаву як у Джастіна Бібера у кліпі “Honest”, піжаму Шарлотти з культового серіалу “Sex And The City”, джинси помічені на Софі Тернер та сукню як у Кайлі Міноуг або Мей Маск. Дев‘ятий digital лот – ексклюзивне NFT GUDU з колекції 21 DAYS OF HOPE.
“Це знакові речі в історії української fashion-індустрії. Про них писали головні глянцеві видання світу, їх впізнають зіркові фанати, на них було справжнє модне полювання. Я вдячна всім брендам, які відгукнулись на наше запрошення взяти участь у такому аукціоні. Це можливість ще раз нагадати про непересічну роль українських дизайнерів на світовій арені і, звичайно, допомогти Україні і українському народу у надзвичайно важкий час війни”, – каже Єлизвета Ущека, співорганізаторка [S’AIVO].
Ставки очікуються високі та зроблені з добрими намірами, адже усі виручені на аукціоні кошти, а також частина прибутку від charity pop-up українських дизайнерів будуть перераховані у благодійний фонд «КОЛО», який підтримує проєкт «Дитинство без війни», спрямований на допомогу евакуйованим сиротам із гарячих точок України.
Усі виручені від charity market кошти будуть перераховані у HELP UKRAINE CENTER на закупівлю дефіцитних ліків та медобладнання для лікарень і клінік для дітей і дорослих.
#Партнери [S’AIVO]
Support Ukrainian Fashion Initiative – співорганізатор
HI EYE – співорганізатор
AES Consulting – партнер
Altamira – партнер
MUKHA – venue партнер
Weingut Mayer am Pfarplatz – партнер
Mono Flowers – партнер