Epson Digital Fashion Lab – це освітній проєкт, створений для українських ще не відомих дизайнерів, початківців у fashion-індустрії, студентів старших курсів та випускників профільних навчальних закладів зі всієї України. Основна мета — надати дизайнерам-початківцям необхідну інформацію для початку своєї кар’єри fashion-індустрії та допомогти їм створити принтовану колекцію одягу або аксесуарів. Свої роботи учасники презентують на Ukrainian Fashion Week у лютому 2022 року.
Учасники навчатимуться розробці колекцій під власним брендом, отримають знання щодо маркетингових, юридичних аспектів та дізнаються, як просувати новостворені колекції. Початок навчання стартує 25 вересня, а загальна кількість учасників проєкту – 20 дизайнерів.
Проєкт поділено на етапи:
- 06-25 вересня 2021 – відбір учасників до програмі навчання. Серед викладачів Epson Digital Fashion Lab – українські експерти за фахом та успішні дизайнери.
- 25 вересня – 15 листопада 2021 – учбова частина, яка включає як теорію, так і практичне знайомство з сучасними технологіями друку на тканині та інших матеріалах
- 15 листопада – 20 січня 2022– принтування матеріалів на принтерах Epson та пошиття колекцій
- Лютий 2022 – фінальний показ та презентація колекцій учасників Epson Digital Fashion Lab у межах Ukrainian Fashion Week.
Навчальна програма:
Навчальна програма пропонує теоретичні та практичні заняття у офлайн форматі в м. Києві або частковому онлайн форматі.
25.09.21
10:00-13:00 Історія розвитку – від швейного навчання, до дизайнера власного бренду – Володимир Подолян
13:30-15:30 Переваги місцевого виробництва та організація виробничого процесу – Володимир Подолян
15:30-16:30 Використання цифрового друку для Fashion-індустрії – Юлія Соколова
16.30 – 17.30 Робота з куратором
27:09-01:10.21 Практичне заняття у групах
10:00-11:00 Знайомство з виробництвом РПК Сьоме небо – Константин Ткаченко
11.00-13.00 – Демонстрація ключових можливостей сублімаційного, сольвентного та прямого технології друку – Константин Ткаченко
02.10.21
10:00-12:00 Як зареєструвати та захистити назву торгової марки; Юридичні аспекти діяльності fashion-бренду
12:30-13:30 Особливості створення цілісної колекції. Образ і його розвиток» – Кирило Харитонцев
13:30-15:00 Робота з куратором
09.10.21
10:00-11:30 «Свідома мода» в дизайні одягу; Глосарій свідомої моди; Циркулярна мода – Дар’я Марусик
11:30-13:00 Що таке дизайнерський бренд в Україні та його основні характеристики; Колаборації: бізнес-реальність чи маркетинговий хайп? – Олександра Дімітрієвич
13:30-15:00 Попередня підготовка до створення презентації колекції. Зустріч з сетдизайнером
15:00-16:00 Робота з куратором
16.10.21
10:00-12:00 Як грамотно вибрати сировину, фурнітуру і комплектуючі для створення колекцій. – Володимир Подолян
12:00-14:00 Створення колекції одягу – від ескізів, до готових виробів. – Володимир Подолян
14:30-15:30 Основні принципи та правила ціноутворення для дизайнерських колекцій – Яна Бучко
15:30-16:30 Робота з куратором
23.10.21
10:00-12:00 Тонкощі і “підводні камені” в роботі з агентами з продажу і шоу-румами. – Володимир Подолян
12:00-13:30 У чому формула успішного просування бренду одягу, і як вивести бренд на міжнародний рівень. – Володимир Подолян
14:00-15:30 Комунікації з медіа та в соцмережах. Як сказати світу, «про що я»; Як презентувати колекцію, щоб привернути увагу авторитетних медіа – Роман Тимофеєв
15:30-16:30 Робота з куратором
30.10.21
10:00-13:00 Презентація колекції: особливості вибору та реалізації форматів Fashion show: переваги та ризики для розвитку дизайнерського бренду – Олександра Какуріна
13:30-15:00 Аналіз ваших дій за підсумком минулого сезону і подальші дії в підготовці до наступного сезону. – Володимир Подолян
15:00-16:00 Робота з куратором
06-12.11.21
За рекомендацією куратора та домовленістю з виробництвом обраємо дату другого практичного заняття, де студенти вже приносять ескізи, консультуються з виробництвом з приводу можливості виконання виробів.
15.11.21 – 20.01.22
Подальший графік передбачає виробництво колекцій у співробітництві з кураторами та РПК Сьоме небо
Спектр обладнання доступний для учасників Epson Digital Fashion Lab:
Проєкт передбачає знайомство з сучасними цифровими технологіями принтованих матеріалів для подальшого пошиву колекцій. Учасники проєкту пройдуть практичні заняття на реальному виробництві тканин та інших матеріалів цифровим методом друку РПК «Сьоме небо». Для виробництва доступні сублімаційні принтери Epson на синтетичних тканинах з вмістом полієстеру, принтер для прямого друку Epson на бавовняних тканинах з розміром задруківки до А3 формату, та эко-сольвентний принтер для друку на еко-шкірі італійського виробництва. З боку організаторів проєкту надається безкоштовний друк матеріалів для колекцій учасників та зразки друку.
Вимоги до учасників:
- Фахова освіта
- Можливість приїздити на навчання до Києва згідно з навчальним планом за власні кошти
- Вільне володіння ПК, володіння графічними пакетами для створення цифрового принта та підготовку до друку
Згода учасників:
- Учасник погоджується, що передає свої персональні дані організаторам проєкту згідно з чинним законодавством України
- Учасник, що подає замовлення на участь погоджується на те, що пройде весь навчальний процес, підготує власну колекцію та презентує її на Ukrainian Fashion Week
- Учасник погоджується на обов’язкову закупівлю матеріалів для власної колекції за власні кошти згідно з технічними можливостями обладнання для друку
- Учасник погоджується, що всі ілюстрації, фото та відео, що будуть створені у процесі проєкту, можуть використовуватися у подальших маркетингових активностях організаторів проєкту у безстроковій перспективі
- Учасник погоджується, що всі ілюстративні матеріали, які розробить учасник в межах проєкту є його власними і на мають елементів плагіату або копіювання
Взяти участь участь:
Щоб взяти участь у Epson Digital Fashion Lab, заповніть форму.
Дедлайн для подачі заявки 15 вересня.
Після 15 вересня 2021 з учасниками зв’яжуться для індивідуальної співбесіди та відбору куратори проєкту.