Ukrainian Fashion Week

Epson Digital Fashion Lab – це освітній проєкт, створений для українських ще не відомих дизайнерів, початківців у fashion-індустрії, студентів старших курсів та випускників профільних навчальних закладів зі всієї України. Основна мета — надати дизайнерам-початківцям необхідну інформацію для початку своєї кар’єри fashion-індустрії та допомогти їм створити принтовану колекцію одягу або аксесуарів. Свої роботи учасники презентують на Ukrainian Fashion Week у лютому 2022 року.

Учасники навчатимуться розробці колекцій під власним брендом, отримають знання щодо маркетингових, юридичних аспектів та дізнаються, як просувати новостворені колекції.  Початок навчання стартує 25 вересня, а загальна кількість учасників проєкту – 20 дизайнерів.  

Проєкт поділено на етапи:

Навчальна програма:

Навчальна програма пропонує теоретичні та практичні заняття у офлайн форматі в м. Києві або частковому онлайн форматі.

25.09.21

10:00-13:00 Історія розвитку – від швейного навчання, до дизайнера власного бренду – Володимир Подолян

13:30-15:30 Переваги місцевого виробництва та організація виробничого процесу – Володимир Подолян

15:30-16:30 Використання цифрового друку для Fashion-індустрії – Юлія Соколова 

16:30 – 17:30 Робота з куратором

27.09-01.10.21 Практичне заняття у групах

10:00-11:00 Знайомство з виробництвом РПК Сьоме небо – Константин Ткаченко

11:00-13:00 – Демонстрація ключових можливостей сублімаційного, сольвентного та прямого технології друку – Константин Ткаченко

02.10.21

10:00-12:00 Презентація колекції: особливості вибору та реалізації форматів Fashion show: переваги та ризики для розвитку дизайнерського бренду – Олександра Какуріна

12:30-13:30 Особливості створення цілісної колекції. Образ і його розвиток» – Кирило Харитонцев

13:30-15:00 Робота з куратором

09.10.21

10:00-11:30 «Свідома мода» в дизайні одягу; Глосарій свідомої моди; Циркулярна мода – Дар’я Марусик

11:30-13:00 Що таке дизайнерський бренд в Україні та його основні характеристики; Колаборації: бізнес-реальність чи маркетинговий хайп? – Олександра Дімітрієвич

13:30-15:00 Робота з куратором

16.10.21

10:00-12:00 Як грамотно вибрати сировину, фурнітуру і комплектуючі для створення колекцій. – Володимир Подолян

12:00-14:00 Створення колекції одягу – від ескізів, до готових виробів. – Володимир Подолян

14:30-15:30 Основні принципи та правила ціноутворення для дизайнерських колекцій – Яна Бучко

15:30-16:30 Робота з куратором

23.10.21 

10:00-12:00 Тонкощі і “підводні камені” в роботі з агентами з продажу і шоу-румами. – Володимир Подолян

12:00-13:30 У чому формула успішного просування бренду одягу, і як вивести бренд на міжнародний рівень. – Володимир Подолян

14:00-15:30 Комунікації з медіа та в соцмережах. Як сказати світу, «про що я»; Як презентувати колекцію, щоб привернути увагу авторитетних медіа – Роман Тимофєєв

15:30-16:30 Робота з куратором

30.10.21

10:00-11:00 Переваги та ризики участі модного бренда в Тижні моди. – Олександра Какуріна

11:30-13:00 Як зареєструвати та захистити назву торгової марки; Юридичні аспекти діяльності fashion-бренду

13:30-15:00 Аналіз ваших дій за підсумком минулого сезону і подальші дії в підготовці до наступного сезону. – Володимир Подолян

15:00-16:00 Робота з куратором

02.11.21

17:00-19:00 IED Istituto Europeo di Design онлайн лекції:

1. Upcycling проєкт студентів IED Como Master: З Epson мода може бути сталою – Фульвіо Альвізі;

2. Магія текстильного друку – Джулія Пеллетьєр.

06.11.21

10:00-11:30 Попередня підготовка до створення презентації колекції. Зустріч з сетдизайнером

06-12.11.21

За рекомендацією куратора та домовленістю з виробництвом обраємо дату другого практичного заняття, де студенти вже приносять ескізи, консультуються з виробництвом з приводу можливості виконання виробів. 

15.11.21 – 20.01.22 

Подальший графік передбачає виробництво  колекцій у співробітництві з кураторами та РПК Сьоме небо

Спектр обладнання доступний для учасників Epson Digital Fashion Lab:

Проєкт передбачає знайомство з сучасними цифровими технологіями принтованих матеріалів для подальшого пошиву колекцій. Учасники проєкту пройдуть практичні заняття на реальному виробництві тканин та інших матеріалів  цифровим методом друку РПК «Сьоме небо». Для виробництва доступні сублімаційні принтери Epson на синтетичних тканинах з вмістом полієстеру, принтер для прямого друку Epson на бавовняних тканинах з розміром задруківки до А3 формату, та эко-сольвентний принтер для друку на еко-шкірі італійського виробництва. З боку організаторів проєкту надається безкоштовний друк матеріалів для колекцій учасників та зразки друку.

Вимоги до учасників:

Згода учасників:

Взяти участь:

Щоб взяти участь у Epson Digital Fashion Lab, заповніть форму.

Дедлайн для подачі заявки 15 вересня.

Після 15 вересня 2021 з учасниками зв’яжуться для індивідуальної співбесіди та відбору куратори проєкту.