Ukrainian Fashion Week

Як українські бренди працюють під час війни: UPSLOWUSE

Як українські бренди працюють під час війни: UPSLOWUSE

Behind the Scenes

Готуючись до cезону Ukrainian Fashion Week SS25, що триватиме в Києві з 1 по 4 вересня, команда UFW звернулася до учасників з питанням: «Як ваш бренд проживає часи повномасштабного вторгнення?». Про виклики і нові підходи до творчості ми поговорили з дизайнеркою бренду  UPSLOWUSE Мілою Огли. 

На момент повномасштабного вторгнення ми працювали над створенням першої колекції для бренду в цеху, котрий потрапив під окупацію та був зруйнований разом з усіма нашими напрацюваннями. Тому реліз колекції довелося перенести аж на травень 2023 року. 

Перші три місяці після повномасштабного вторгнення росії видалися дуже складними. Як морально, так і фізично, адже всі ми опинилися перед обличчям терору та масових смертей наших співвітчизників. Вирувала паніка, страх та нерозуміння, як діяти. Усі кравчині з якими співпрацював бренд змушені були евакуюватися з окупованих територій, а згодом взагалі виїхали за кордон. Наш виробничий цех з закупленою тканиною та технікою потрапив під окупацію в місті Буча й згодом був розкрадений та частково зруйнований. Тому виробництво одягу було зупинене повністю, усі розробки також. Ми повністю зосередились на допомозі людям, котрі постраждали від російської агресії, надавали фінансову підтримку зоопарку “12 Місяців”, який потрапивши під окупацію, зазнав страшних наслідків. 

Взимку 2023 року ми потроху почали відновлювати роботу. Створили колекцію YESTERDAY’S  FUTURE з того, що було під рукою – вінтажних джинсів та сорочок, тому що замовити необхідну тканину доставкою в Україну було нереально. 
Станом на сьогодні умови роботи залишаються дуже складними: кадровий дефіцит, аварійні відключення електроенергії та небезпека ракетних атак. Але команда тримається, шукає нестандартні рішення для подолання проблем та нові варіанти розвитку. Адже навіть у найважчі часи українці здатні знайти силу творити й рости, хай хоч все здається яким безнадійним.