Ukrainian Fashion Week

Як українські бренди працюють під час війни: the COAT

Як українські бренди працюють під час війни: the COAT


Behind the Scenes

Готуючись до сезону Ukrainian Fashion Week SS25, що триватиме в Києві з 1 по 4 вересня, команда UFW звернулася до учасників з питанням: «Як ваш бренд проживає часи повномасштабного вторгнення?». На черзі розповідь про особистий досвід Катерини Сільченко — креативної директорки та засновниці бренду the COAT.


23 лютого 2022 року на сторінці бренду я лишила повідомлення про те, що у нас велика команда і все, що я можу зробити зараз — працювати, надихати й зробити так, щоб люди не втрачали робочі місця та оптимізм.

Відтоді минуло 2,5 роки, і це гасло досі є лейтмотивом руху вперед: команда the COAT тільки збільшувалась, бренд створив чотири колекції, вісім дропів та один повністю благодійний проєкт – кеди STAND WITH UKRAINE. Останній став першим потужним поштовхом для продовження діяльності бренду вже через місяць після повномасштабного вторгнення. Завдяки тільки цьому проєкту бренд передав понад 1,5 млн гривень на гуманітарну та військову допомогу.



Але свою роботу the COAT відновив ще раніше. Вже через два тижні після перших вибухів ми відкрили у Львові релокований шоурум, а я звернулась в сториз до аудиторії із закликом продовжувати працювати та підтримувати українські бізнеси. Клієнти з усіх точок світу, відчуваючи бажання допомогти, сформували левову частку замовлень з перших тижнів, що надало бренду впевненості, сил та можливостей презентувати повноцінну колекцію вже на початку літа і планувати майбутній сезон.

Обстріли, блекаути та повна невизначеність не зупиняла the COAT, а сформувала нову стратегію – створення дропів замість двох колекцій на рік. Ця модель дозволяє краще коригувати кількість речей, бути більш гнучкими та частіше виходити з актуальними інфоприводами, що так важливо у супершвидкому медіапросторі.

Сміливість діяти та збереження команди the COAT – основна причина успіху бренду навіть під час війни. Від ремонту шоуруму влітку 2022, відкриття власної фабрики в Черкасах (ще плюс 50 робочих місць) до повернення показу UFW в серці Києва – великий шлях, зітканий з гнучких та своєчасних рішень.

Як дизайнер я розумію: ми маємо створювати потужні культурні меседжі для світу. Так, в нашій країні війна, це потребує найбільшої уваги, і я хочу, щоб вся планета розуміла цінність України: її виробничі, творчі, спортивні, наукові досягнення мають значення. Команди the COAT працює над цим день за днем, кожен на своєму місці вже впродовж багатьох років, а особливо натхненно саме зараз — у час, коли потрібно бути сильними.