Ukrainian Fashion Week

Як українські бренди працюють під час війни: TG Botanical

Як українські бренди працюють під час війни: TG Botanical

Behind the Scenes

Готуючись до сезону Ukrainian Fashion Week SS25, що триватиме в Києві з 1 по 4 вересня, команда UFW звернулася до учасників з питанням: «Як ваш бренд проживає часи повномасштабного вторгнення?». Час почути історію дизайнерки бренду сталої моди TG Botanical — Тетяни Чумак.

Від початку вторгнення у 2022 році я зосередила зусилля на підтримці команди, зробивши пріоритетом збереження робочих місць. А найбільшим відкриттям у ці складні часи стало усвідомлення: колектив TG Botanical вміє працювати не лише в умовах комфорту. Ми творили під час обстрілів, постійних відключень електроенергії та перебоїв з усіма іншими комунікаціями.

Вагомим досягненням вважаю статус постійного учасника  в офіційному розкладі Copenhagen Fashion Week. Саме на CPHFW FW23 відбувся перший показ TG Botanical, коли наш бренд став одним з трьох фіналістів премії Zalando Sustainability Award, де було відзначено майстерність, використання натуральної сировини та локальне виробництво одягу TG Botanical.

Ми маємо значні здобутки на міжнародній модній сцені, хоча подорож у цьому напрямку розпочали лише за три тижні до початку широкомасштабного вторгнення. Наразі одяг TG Botanical представлено на найкращих платформах світу, — таких як Moda Operandi та Revolve, а про покази бренду пишуть Vogue, WWD, The Guardian та інші, що доводить — ми на правильному шляху.

Щодо особистих втрат, мушу сказати, що моєму сімейному бізнесу було завдано великої шкоди. На початку 2022 року ворожі ракети влучили у наші сільськогосподарські угіддя на Київщині, поля були заміновані, зруйновано склади, де зберігався врожай. Це досі особливо болісний момент: моє захоплення природою повʼязане з сімейною історією та вихованням в родині українських фермерів. Саме завдяки поверненню до цих коренів у 2021 році під час карантину і було створено бренд TG Botanical.

Ми пропагуємо концепцію «природа у моді», де поєднано сучасний дизайн та екологічну відповідальність. Тому клієнти TG Botanical мають не лише модний одяг, але і долучаються до збереження навколишнього світу, не завдаючи йому шкоди. Попри те, що цієї шкоди нашій землі завдає ворог. Ми досі працюємо над тим, щоб відновити збудоване протягом багатьох років, бо ця земля і це господарство — те, з чого все почалося і на чому базуються мої цінності.

Минулі два з половиною роки показали витривалість та стійкість вітчизняної модної індустрії. Від початку повномасштабного вторгнення українські дизайнери та дизайнерки змогли неймовірне: продовжили працювати, підтримувати колективи власних брендів і донатити на потреби сил оборони. 


Ми розповідаємо світові про Україну за допомогою творчості та історій, які вдається транслювати не лише через речі, але й номінації, перемоги в конкурсах та участі у Тижнях моди.


Якщо ви запитаєте, наскільки все стало складніше, я скажу — набагато!
Але нас все одно не перемогти, бо ми стали сильнішими в мільярди разів.