Як українські бренди працюють під час війни: LONA PRIST
Behind the Scenes
Готуючись до cезону Ukrainian Fashion Week SS25, що триватиме в Києві з 1 по 4 вересня, команда UFW звернулася до учасників з питанням: «Як ваш бренд проживає часи повномасштабного вторгнення?». Нині дізнаємося відповідь від Альони Пріст — дизайнерки та власниці LONA PRIST — київського бренду мінімалістичних сумок та аксесуарів, натхнених авангардним мистецтвом.
До повномасштабного вторгнення LONA PRIST вже встиг побувати на подіумі Ukrainian Fashion Week, наші сумки та аксесуари потрапили в обʼєктиви фотографів на стритстайлах Тижнів моди у Нью-Йорку, Мілані та Парижі.
У лютому 2022 року команда LONA PRIST готувалася до релізів колекцій та відкриття флагманського магазину. Оскільки майстри бренду виїхали за кордон, ми були змушені призупинити виробництво. Так само вимушено не склалися співпраця з Elena Reva та випуск нових сумок.
Але зʼявилися можливості розповісти світові про Україну. Поза офіційними подіями кінофестивалю в Каннах у 2022 році сумкою нашого бренду образи доповнила українська топмодель — Аліна Байкова. Вона обрала знакову модель — Nicole Bag.
Для нас завжди важлива підтримка від українських та міжнародних видань про моду. Ми вдячні за увагу до бренду вітчизняним Vogue, L’Officiel, Harpers Bazaar, Cosmopolitan, Elle, Jetsetter, L’Officiel Monaco, L’Officiel Austria, L’Officiel Baltics, Elle Bulgaria та іншим.
Наразі аксесуари преміумкласу від LONA PRIST мають прихильників по всьому світу від Лос-Анджелеса до Катару.
Бренд протягом двох з половиною років активно підтримує соціальні ініціативи. За час повномасштабної війни команді вдалося зібрати понад 250 000 тисяч гривень для сил оборони України та на потреби цивільних.
Ми неодноразово передавали сумки LONA PRIST на благодійні аукціони. Наприклад, у 2022 році для проєкту Fashion Brunch Слави Зорі у Парижі, коли кошти було відправлено у фонд Марії Єфросиніної; бранч FRENCH RIVIERA CHARITY BRUNCH від Марисі Горобець зібрав 300 000 грн на відновлення реабілітаційної аквазони Національної дитячої спеціалізованої лікарні «ОХМАТДИТ». Також відбулися доброчинний аукціон в Ніцці від «Європейський шлях України» та благодійні вечері «Рік незламності» та «Незламні серця» в Києві.
Нині ми розробляємо стратегію подальшого розвитку в умовах війни, що триває. Плануємо відкриття нового виробництва.
Ми вважаємо розвиток українського підприємництва та популяризацію Made in Ukraine важливою частиною місії LONA PRIST. Тому налаштовані не зупинятись.