Як українські бренди працюють під час війни: KSENIASCHNAIDER
Behind the Scenes
Готуючись до cезону Ukrainian Fashion Week SS25, що триватиме в Києві з 1 по 4 вересня, команда UFW звернулася до учасників з питанням: «Як ваш бренд проживає часи повномасштабного вторгнення?». Власними спогадами та враженнями ділиться дизайнерка бренду KSENIASCHNAIDER — Ксенія Шнайдер.
Ми зустріли велику війну під час активної підготовки нових колекцій, співпраць та з амбітними планами щодо розширення на міжнародному ринку. Від самого початку члени нашої команди допомагали одне одному, працювали над збереженням постачальників, підрядників та брали участь у волонтерських заходах.
Організація роботи була великим викликом, але ми, як і сотні українських брендів, адаптувалися до нової реальності. З квітня 2022 року знову запрацював онлайн-магазин KSENIASCHNAIDER, а згодом — повернулися до звичного режиму виробництво та фізична крамниця.
Протягом всього часу ми продовжували працювати над запуском колекцій з adidas Originals, які успішно презентували у 2023 та 2024 роках. Ця співпраця стала не лише творчим викликом, але й потужним поштовхом для інтересу до українських брендів у всьому світі.
Також у рамках ініціативи «Support Ukrainian Fashion» спільно з Ukrainian Fashion Week та партнерами ми тричі презентували наші колекції на світових подіумах: у Копенгагені та двічі у Лондоні. Кожен з показів привернув увагу клієнтів, редакторів, представників світових ритейлерів та домів моди.
Вкотре з 2014 року ми відчули попит на український продукт на міжнародному ринку та дуже вдячні партнерам і пресі за підтримку. Завдяки їхній допомозі нам вдалося не лише зберегти бізнес, а й укріпити позиції бренду. Війна також вплинула на дизайн наших речей, створених від початку 2022 року. У нових колекціях з’явилися жовто-блакитні відтінки та інші символічні елементи.
Попри всі труднощі бренд KSENIASCHNAIDER продовжує впевнено йти вперед, підтримувати українську економіку та сприяти розвитку модної індустрії в Україні.