Ukrainian Fashion Week

Як українські бренди працюють під час війни: GURANDA

Як українські бренди працюють під час війни: GURANDA

Behind the Scenes

Готуючись до cезону Ukrainian Fashion Week SS25, що триватиме в Києві з 1 по 4 вересня, команда UFW звернулася до учасників з питанням: «Як ваш бренд проживає часи повномасштабного вторгнення?». Наскільки складно пристосуватися українському модному бізнесу до правил нового життя, ділиться Олена Гуранда — дизайнерка і засновниця бренду святкового одягу GURANDA.

Російські війська зайняли Херсон, перше велике місто, яке впало, на початку березня 2022 року – за тиждень після початку повномасштабного вторгнення в Україну. Це моя мала батьківщина та місце народження GURANDA. Тимчасово бізнес довелося перемістити на захід країни, як до набагато безпечнішого місця творчості та виробництва.Відтоді відбулися кардинальні зміни… Нам з чоловіком вдалося виїхати до Мукачева через два місяці перебування в Херсоні. І вже там, на заході країни, з новими силами ми переналагодили виробництво GURANDA. Спочатку було складно, оскільки все розпочинали з нуля: лекала, матеріали, бирки, пакування – все було втрачено.

Ми зіткнулись з проблемою постачання тканин та інших матеріалів, адже наші основні партнери в Україні припинили роботу, і знадобився час для пошуку нових. Та ж історія і з членами команди: довелося шукати кравчинь та закрійниць. Потрібен був час для формування команди фахівців відповідного рівня, адже у бренду високі вимоги до якості. Попри всі труднощі процеси вдалося налагодити.

У жовтні 2022 року завдяки ініціативі Support Ukrainian Fashion від Ukrainian Fashion Week та підтримці Європейського банку реконструкції та розвитку ми взяли участь у Brussels Fashion Week, презентувавши колекцію SS23 RTW, що розповідає про право жінок носити те, що вони хочуть.

Повномасштабне вторгнення дуже вплинуло на потреби українців, адже пріоритети змінилися. Це стосувалося й ошатних речей. Нині в Україні показники продажів бренду знизилися, що логічно, оскільки ми виробляємо колекції для святкових подій. Але це не зупиняє команду GURANDA: за два роки ми збільшили обсяги міжнародних замовлень. Зараз активно працюємо в офлайн-форматі з крамницями в США, ОАЕ та Швеції.

Враховуючи, що постійні клієнтки з України роз’їхалися світом, прийшов час для переосмислення масштабів, принципів роботи та потреб наших прихильників. У планах бренду GURANDA – розширювати асортимент і знаходити нові партнерства.

Потрібно пам’ятати: українська мода відіграє важливу роль у нинішній ситуації, бо це один зі способів спілкуватися зі світом про культурні цінності нашої держави та нації.