Як українські бренди працюють під час війни: EROMIN
Behind the Scenes
Готуючись до сезону Ukrainian Fashion Week SS25, що триватиме в Києві з 1 по 4 вересня, команда UFW звернулася до учасників з питанням: «Як ваш бренд проживає часи повномасштабного вторгнення?». Свою історію розповідає засновник бренду EROMIN — Євгеній Єрьомін.
Напередодні повномасштабного вторгнення ми з командою знаходились в Києві, планували переїзд в новий офіс та розширення виробництва. Було багато творчих ідей, свіжі ескізи нової колекції та запланована співпраця з італійським дизайнером Leonardo Valentini.
Один з найболісніших моментів від початку великої війни особисто для EROMIN — це команда бренду, розпорошена по всьому світу. Тому в перші місяці 2022 року роботу було поставлено на паузу, а я присвятив себе волонтерству як єдиному правильному рішенню. Не розуміючи, кому ще потрібні будуть дизайнерські капелюхи, планував взагалі закрити бренд.
Але через декілька місяців з огляду на велику кількість людей, що бажали придбати капелюшки EROMIN, зʼявилася мотивація відновити роботу. Були труднощі з пошуком кваліфікованих кадрів, нестачею фінансів та потрібних тканин в країні, але врешті ми перезапустилися, зібрали нову команду, знайшли належне приміщення під виробництво і навіть відкрили шоурум у Києві.
Основну частину питань на цей момент вирішено, лишається низка завдань щодо розширення точок ритейлу за кордоном. Наш бренд росте, водночас росте рівень відповідальності за те, що ми пропонуємо клієнтами й що транслюємо у світ. Але масштаби тільки надихають і допомагають не зупинятися.
Наразі EROMIN — постійний учасник благодійних аукціонів та маркетів для збору коштів на потреби військових, ми співпрацюємо з благодійною організацією Poryad Ukraine, а також регулярно надаємо капелюшки бренду для доброчинних розіграшів.
Завдяки щоденній праці та конкретним діям ми маємо впевненість у майбутньому української моди, і головне — української нації!