Ukrainian Fashion Week

Як українські бренди працюють під час війни: Andreas Moskin

Як українські бренди працюють під час війни: Andreas Moskin

Behind the Scenes

Готуючись до сезону Ukrainian Fashion Week SS25, що триватиме в Києві з 1 по 4 вересня, команда UFW звернулася до учасників з питанням: «Як ваш бренд проживає часи повномасштабного вторгнення?». На черзі — розповідь команди львівського бренду Andreas Moskin.

З перших днів повномасштабного вторгнення питання щодо бізнесу, моди чи творчості стали фоновими. Пріоритетом було фізичне виживання в буквальному сенсі. Незабаром виробництво швидко перекваліфікувалося, щоб виготовляти речі на потреби військових.

Багато працівників фабрики покинуло команду, проте основі кадри залишилися й продовжували виконувати обовʼязки в екстремальних умовах. Та працювати у несприятливих обставинах не новина Andreas Moskin, адже виробництво ми відкривали у розпал пандемії коронавірусу, коли позитивних прогнозів для індустрії не існувало.

Вже у квітні 2022 року бренд почав отримувати перші реальні замовлення. Найлояльніші клієнти, які слідкували за діяльністю Andreas Moskin у соціальних мережах, замовляли по кілька костюмів на знак підтримки. А невдовзі команда зрозуміла, що нас насправді врятувала сила кохання. Виявилося, що багато людей, які планували весілля до великої війни, вирішили не відкладати подію, і бренд отримав нових прихильників.

Відтоді попит поступово зростав, і наразі виробництво виросло вдвічі у порівнянні з періодом до 2022 року. Чимало іноземних брендів пішли з ринку, а український споживач, нехай і через такі складні умови, побачив цінність вітчизняного продукту. Логічно, що через це популярність більшості локальних виробників стрімко зросла. Крім того, ми почали створювати колекції за принципами кутюр, які мають позитивні відгуки на міжнародній арені.

У 2024 році Andreas Moskin став першим українським чоловічим брендом, що представив свої колекції в рамках спеціальної вечірньої програми London Fashion Week та Barcelona Bridal Fashion Week.

За два останні роки ми неодноразово брали участь в соціальних ініціативах. У 2022 — з’явилася благодійна лімітована колекція аксесуарів, кошти з якої ми передали до БФ «Голоси дітей», у 2023 бренд надсилав 7% з кожного чека на розмінування країни. Цього літа дизайнери разом з національною благодійною платформою United 24 готують мініколекцію класичних костюмів, кошти від продажу якої буде перенаправлено на відновлення Великокостромської гімназії на Дніпропетровщині.