UFW SS25: НОВІ ІМЕНА. Сlose look
Попри будь-які виклики, упродовж 27 років Ukrainian Fashion Week незмінно приділяє особливу увагу молодим талантам. Цьогоріч UFW SS25 представив колекції спеціально відібраних молодих дизайнерів у форматі Open Shooting.
Учасниками New Names SS25 стали фіналісти конкурсу «ПОГЛЯД у майбутнє», які представляли свої колекції під час Berlin Fashion Week VERONIKA DANYLIV, MARIIA DOBROVA, ANASTASIIA NAUMENKO, ALIONA PRODAN, YELYZAVETA KOSTENKO, кращі випускники сезону UFEG ELISON DIEZ, OLGA RYBNYKOVA, INNA SEMENETS, фіналістка конкурсу КНУТД «Печерські каштани» ALMAZ.WEAR, краща випускниця курсу Schooll of Art x Craft SOLOMIIA HRYNKIV.
YELYZAVETA KOSTENKO
Колекція “Світ ловив мене” народилася з особистих переживань війни та втрат і втілил а тендітну сутність нездійснених мрій.
Матеріали відіграють вирішальну роль у передачі основної теми колекції. Tyvek символізує крихкість і тривіальність мрій. Незважаючи на свій паперовий вигляд, Tyvek є міцним матеріалом, що відображає делікатну, але стійку природу людських прагнень: мрії невагомі, але глибоко значущі. І дизайни є зворушливими нагадуваннями про мрії, які живуть у наших серцях, незважаючи на труднощі.
VERONIKA DANYLIV
Колекція «Garden of clouds» присвячена рідному краю, відродженню традицій та культури нашої країни через світ почуттів, спогадів, тактильності. Це спогади про український садочок, перший цвіт яблуні, перетворений на квіткові хмари на виробах, поля вишитих квітів у кожній сукні. Чистий білий колір підкреслює легкість небес і водночас глибину та вагомість хмарин. «Garden of clouds» розкриває дивовижну культурну спадщину, важке сьогодення та світле й надихаюче майбуття.
MARIIA DOBROVA
Колекція «Freedom Flow» є втіленням динамічної енергії, незламності духу української жінки, яка невпинно рухається вперед. Живописні блакитні мазки на чорному тлі – код енергії свободи. Стриманий та елегантний total black. Чорний колір символізує скорботу українського народу під час великої війни. Довгі шлейфи від банту, що спадають із плеча моделі, розвиваються ніби траурні прапори і нагадують про нескінченний потік сліз і втрат, які приносить війна. Чорний бант – як мовчазний протест проти жорстокості та заклик до миру. А сяючі обʼємні блакитні образи з шовкової тафти символізують віру у мирне небо над Україною.
ALMAZ.WEAR
У своїй колекції masquarade ball after party авторка звернулась до історії моди і поєднала рококо та денім. Дивний мікс рококо та старих джинсів – ніби день після балу, after party, на якому всі змінюють розкішні сукні на більш зручний одяг. Кожен образ колекції наділений своїм характером та історією. Водночас дизайнерка не забула про екологічний аспект, застосувавши техніку апсайклінгу: понад 70% колекції виготовлено зі старих джинсів та сорочок. «Головне, що колекція masquarade ball after party подарувала мені відчуття, що я рухаюсь у правильному напрямку, що мода – це моє життя!» – розповіла дизайнерка.
ALIONA PRODAN
Дизайнерка представила колекцію вишиванок нового покоління “Глибина у вічності”. Вишиванки-“трансформери” з відстібними рукавами і подолом у стилі спортшик виготовлені з натуральних тканин: льон бохо, жатка, трикотаж.
Вивчаючи сакральну геометрію, авторка встановила, що перші вишивки були саме з геометричними орнаментами: лінії, ромби, трикутники, хрести та інші фігури, які вписувались у квітку життя як першооснову. Тому у своїх вишивках дизайнерка зображає геометричні символи. Це елементи із 6 сердець, адже число 6 символізує ідеальний баланс, гармонію та рівновагу між духовною сферою та матеріальним світом. Символ “меркабьод” створений із трикутників, а трикутник символізує єдність трьох світів – земного, підземного і небесного, а також три стихії – воду, вогонь і повітря. Ромб – це символ родючості, а також матеріального добробуту родини. Дизайнерка переконана, що її вишиванки ставатимуть сімейними реліквіями.
ANASTASIIA NAUMENKO
The double. Le corps et au-delà
Колекція відтворює розуміння часу, швидкої зміни життя і зрушення із «комфортної зони». Образи втілюють стан постійної метаморфози, внутрішнього експерименту і дослідження. У розробці дизайну використано гру кравецьких елементів піджака, тренчу, сорочки, скульптурні форми та металічні деталі. Від образу до образу відбувається певна гра з перебільшеними частинами крою та зміненими силуетами. Колекція частково натхнена постмодерним мистецтвом Ребекки Горн, Говардени Піндел, костюмами та декораціями українського авангардного театру.
SOLOMIIA HRYNKIV
“Не виділяйся! Будь, як всі!” – навчали нас з дитинства. Саме цей страх бути “не таким, як всі” став натхненням для колекції – вона про те, щоб бути цікавим, незвичним, пробувати нові силуети, текстури, гратися з багатошаровістю та кроєм. У колекції показано красу актуального ресайклу, де штори перетворюються на майже весільну сукню, а диванна накидка – на ефектну спідницю. Це не лише екологічно, але й функціонально, до того ж допомагає знайти вихід із найнесподіваніших ситуацій.
OLGA RYBNYKOVA
Колекція присвячена темі прояву природи у великих містах – як рушійної сили, що існує як самостійна реальність і долає на своєму шляху будь-які перешкоди. Елементами натхнення стали архітектура Нью-Йорка та паркові зони мегаполіса. Дизайнерка висвітлює проблему антропогенного впливу, через який природа майже повністю підпорядкована людині. Водночас авторка привертає увагу до терапевтичної дії природи на самопочуття та здоров’я людини, що при шаленому темпі життя у мегаполісі є гостро актуальною темою.
INNA SEMENETS
Створюючи свою колекцію, дизайнерка вкладала в неї усе найдорожче і найцінніше: любов до життя, до родинного коріння, жагу до пізнання всього нового й незвіданого, перетворення душі у часі та просторі, зображення роду як цінності життя та існування.
ELISON DIEZ
Час – це пісок, вважав Сенека. Це величина, на яку ми не можемо впливати. Час безжалісний, нещадний і швидкоплинний. Єдине, що залишиться від нас із плином часу, це пісок. І якщо пощастить не впасти в забуття, після – буде наша спадщина.