UFW SS25: LITKOVSKA презентація
LITKOVSKA. Жнива
Відродження традицій, повернення додому та нові символи на презентації бренду під час першого тижня моди з початку повномасштабного вторгнення
На цьогорічному Ukrainian Fashion Week бренд LITKOVSKA представив унікальний проєкт, що об’єднав минуле й сучасність через символічні «Жнива». Сезон, що розпочався у Києві та продовжиться в Парижі, втілює збір урожаю зусиль бренду за майже двадцятирічну історію, переосмислення традицій листування у новому світлі, а також знакову частину ДНК бренду – дихотомію Kyiv-Paris.
Одним із джерел натхнення для київської презентації стала Підпільна Пошта України – прихована мережа, створена після Другої світової війни. Альтернативні поштові марки видавали різноманітні спільноти українців у середині ХХ століття, а до створення їхнього дизайну долучалися відомі художники. Тож гості презентації отримали свій досвід «підпільної пошти». Це листування почалося в березні цього року в Парижі – там гості презентації LITKOVSKA з усього світу писали на білих стрічках побажання українцям перемоги, миру та злагоди. Ці повідомлення бренд привіз до Києва, створивши арт-інсталяцію, щоб поділитися теплими словами не тільки з гостями заходу, але й з усіма охочими. І протягом всього дня 4 вересня запрошені представники української фешн-спільноти, клієнти та друзі бренду писали листи та листівки з подякою, які згодом будуть надіслані до Парижа. Спеціально для цього команда LITKOVSKA розробила авторські марки, які гості клеїли на конверти і листівки. Ця акція мала на меті відродити традицію листування та підкреслити зв’язок між містами та поколіннями, що є основою концепції «Жнив».
Особлива увага була приділена і каліграфії: логотип «ZHNYVA», що став центральним символом сезону, створила людина, яка багато років займається дослідженням української каліграфії. Цей напис став візуальним уособленням ідеї збору врожаю – як фізичного, так і духовного. Презентація, яка пройшла у просторі LITKOVSKA BASECAMP на Лютеранській – майбутньому флагманському магазину бренду, також включала виставку з 80 фотографій. На знімках були зібрані ключові моменти з майже 20 років LITKOVSKA – “Жнива” досягнень та спогадів перед новою хвилюючою сторінкою в його історії.
“Київ завжди був і завжди буде нашим домом. І ми хотіли створити це відчуття повернення додому та збору врожаю побажань від світу – українцям та від українців – світові. Для нас це дуже особливий момент: повернутись у рідний Київ вперше з фізичним івентом за багато років, зібратись у просторі, в якому скоро відкриється наш перший флагманський магазин. І нам хотілося сфокусуватись не на одязі, а на діалозі між людьми та важливості зв’язку з домівкою та корінням”, – підсумувала Лілія Літковська.