UFW SS25: Gaptuvalnya презентація
Український бренд Gaptuvalnya зберігає, переосмислює та інтегрує українські етнічні мотиви в сучасний контекст. Новий весільний дроп «ВÍНО» віддає шану багатій культурній спадщині України, водночас оспівуючи кохання та шлюб. У колекції використано низку деталей, що притаманні традиційному народному костюму: каламайковий пояс, восковиці для вінка і ґуґля – пальто нареченої. Колекція складається з шести позицій – це п’ять варіантів суконь у різній довжині та брючний костюм. Увесь одяг оздоблений вишивкою білим по білому, що підкреслює сучасний характер дизайну.
Назва «ВÍНО» походить від давньої української традиції дарування приданого. Звичай приданого символізує процвітання, взаємоповагу та незалежне фінансове становище жінки у сім’ї. Засновниця бренду Gaptuvalnya Наталя Гергелюк присвятила запуск колекції дню народження своєї бабусі. Саме бабусине ставлення до народної спадщини та вміння передати цей інтерес онуці стали основою для створення бренду.