
Trade Show FW25-26: простір для нових можливостей
Понад 40 українських брендів презентували свої колекції Ukrainian Fashion Week FW25-26, і частина з них обрала формат Trade Show. Відкритий простір, що протягом трьох днів працював у Мистецькому Арсеналі – головній локації сезону, став місцем зустрічі дизайнерів, байєрів та професіоналів індустрії.

Серед брендів, які представили свої колекції у цьому форматі: ANNABO, DIIEVA, JUSQUEE, KLIUZKO OUTFIT, KOD KAPSULA, LONZA, L’SHIYAN, MARTA HOLOD, MINT, NYNI, RITO, SAINT LIGHT JEWELRY, SELERA, SEMA HATS, WILLNA та WILLO.
Visa та ПриватБанк зробили цьогорічне трейд шоу Ukrainian Fashion Week територією cashless та сучасного мобільного еквайрингу, надавши можливість для дизайнерів і виробників моди вільно приймати безготівкову оплату без необхідності встановлювати торгові термінали – виключно на власному iPhone чи Android смартфоні. Завдяки застосунку “Термінал” від ПриватБанку базованого на технології Tap to Phone від Visa оплата карткою чи гаджетом стала фешн – що може бути більш прекрасним, чим бажана покупка з магічною оплатою через смартфон та ще і додаткові 15% кешбеку та фешн-коктейль від офіційних партнерів події.

Вже другий сезон поспіль Trade Show підтверджує свою ефективність як професійна платформа для розвитку українських брендів, допомагаючи їм знаходити нові бізнес-можливості, розвивати внутрішній ринок та налагоджувати партнерства. Навіть в умовах війни Ukrainian Fashion Week створює простір для взаємодії та підтримки індустрії, що продовжує рухатися вперед.
ANNABO



DIIEVA




JUSQUEE






KLIUZKO OUTFIT






KOD KAPSULA










LONZA






L’SHIYAN





MARTA HOLOD





MINT





NYNI







RITO





SAINT LIGHT JEWELRY








SELERA






SEMA HATS






WILLNA





WILLO






ФОТО: Марія Левкіна