
RECONOMY х FW25-26: підсумки тижня моди
Цей сезон Ukrainian Fashion Week пройшов під натхненним гаслом – «Віра й майбутнє». Особлива увага була присвячена як молодому поколінню дизайнерів у рамках NewGen Lab, так і sustainable-шляху – адже сталий розвиток є невід’ємною складовою майбутнього модної індустрії.
Однією з важливих подій сезону став запуск NewGen Lab – інноваційної платформи для експериментів та розвитку нових імен модної індустрії.

Партнером NewGen Lab та презентації українського sustainable-бренду PLNGNS стала програма RECONOMY — інклюзивна та екологічна ініціатива економічного розвитку, створена Шведським агентством міжнародного розвитку та співпраці (Sida) та реалізована HELVETAS Swiss Intercooperation.

Співпраця відбувалася в межах проєкту «Циркулярні бізнес-моделі та ресурсоефективність для конкурентоспроможності та зростання текстильного та швейного сектору в країнах Східного партнерства», метою якого є впровадження циркулярних бізнес-моделей і трансформація текстильної та швейної промисловості у стійкий та сталий сектор.








Бренд PLNGNS представив колекцію IDENTITY, що підкреслила відданість бренду принципам апсайклінгу, експериментального дизайну та сталого розвитку. Креативний директор Мітя Гонтаренко та головна дизайнерка Іра Амбросовах: «Ми прагнемо створювати дизайн, що запам’ятовується, встановлюючи нові стандарти у сфері стійкої моди».
Презентація PLNGNS перетворилася на «галерею в галереї» – простір, де мода, мистецтво та екологічна трансформація обʼєдналися в єдиній концепції. Інсталяція простежила шлях бренду від ідеї до реалізації. Після презентації інсталяція залишилася відкритою для всіх гостей Ukrainian Fashion Week, запрошуючи їх глибше зануритися у концепцію циркулярної моди як нового стандарту індустрії.












