Поза модельними стандартами: нова колекція бренду ROUSSIN на Ukrainian Fashion Week
Презентація нової колекції «ROUSS IN» українського бренду ROUSSIN стала завершальним перфомансом першого дня Ukrainian Fashion Week #noseasonsept2021 та увійшла в історію української моди як перший показ поза модельними стандартами.
Команда бренду зосередила свою творчу увагу на зображенні внутрішньої краси. Головна мета – розбудити [rouss in] свідомість людей та довести, що справжня краса не має ідеалів, визначених кимось параметрів та упереджень щодо віку, зовнішності, національності, орієнтації. І мода сьогодні – це ціннісна позиція, яка реагує на сучасні проблеми та виховує покоління вільних, справжніх та свідомих.
Вперше на головному подіумі України презентували колекцію люди з особливими історіями життя й любові. Це люди поза стандартними модельними параметрами, проте з жагою до життя, які успішно реалізують себе завдяки розумінню своєї цінності й краси.
Основним матеріалом колекції залишається рефлектив, проте “ROUSS IN” має поліпризначення і складається з адаптивних до будь-якого приводу “one size” речей. А принт у вигляді червоної троянди є своєрідною печаткою, що офіційно затверджує перші кроки у битві за привілейоване значення внутрішнього над зовнішнім.
У рамках нової колекції бренд ROUSSIN спільно з корпорацією «Біосфера» розробили лімітовану колекцію сумок з плівки, у складі якої міститься до 80% переробленого поліетилену. Саме така система рециклінгу в “Біосфері” зменшує кількість поліетилену в Україні щомісяця на 860 тонн. Свідоме ставлення до створення нових речей реалізує практично одне з основних правил сучасної моди та циркулярної економіки – reduce, reuse, recycle.