
NewGen Lab: підсумки третього дня
Третій день NewGen Lab розпочався з показів SELERA та ARTEMIO CHOUETTE x VVICS, які представили своє бачення сучасної моди. Продовжили програму показ NYNI, а також UFEG:TEXTSTYLE, що дав можливість побачити студентські роботи.
SELERA













ARTEMIO CHOUETTE x VVICS















NYNI









UFEG:TEXTSTYLE











В межах UFW x INTERTOP: The Culture of Design було оголошено переможницю першого сезону проєкту. Нею стала Лілія Олійник, яка отримала 150 000 гривень та можливість реалізувати власну капсульну колекцію у співпраці з INTERTOP.
Освітня програма дня включала Q&A та Public talk від White Rabbit agency. Ольга Галушка, персональна і корпоративна стилістка, засновниця освітнього проєкту MODETON, говорила про роль стиліста у розвитку бренду. Анна Стрілець та Олена Булгакова, співзасновниці wholesale-агенції made.bureau, розповіли про ціноутворення, продажі та вихід на іноземні ринки. Модераторками обох Q&A виступили Варвара Зікрань та Марія Мохова.







Також відбувся Public talk від Svitla Volka, CEO SVD_Denim, присвячений алгоритму створення адаптивних рішень у fashion-індустрії.


День поєднав покази, обговорення та можливості для молодих дизайнерів, які прагнуть розвиватися в індустрії.
Партнером NewGen Lab є програма RECONOMY — інклюзивна та екологічна програма економічного розвитку, створена Шведським агентством міжнародного розвитку та співпраці (Sida) і реалізована організацією HELVETAS Swiss Intercooperation. Співпраця відбувається в межах проєкту «Циркулярні бізнес-моделі та ресурсоефективність для конкурентоспроможності та зростання текстильного та швейного сектору в країнах Східного партнерства».
Бьюті партнер NewGen Lab – український бренд професійної нейл-косметики ADORE PROFESSIONAL.
Образи моделей, що працюють на подіумі NewGen Lab створюють студенти найбільшої академії перукарського мистецтва у Східній Європі BLADE RUNNER.
ФОТО: Катя Гагосова