FROLOV FW24-25 на LFW
Ця колекція є одою моїм дуже особистим і найяскравішим дитячим спогадам про Крим.
До анексії 2014 року я відвідував півострів щоліта. Неможливість побувати у цих місцях знову відродила в моїй пам’яті десятки образів, які хвилювали мене та вплинули на моє розуміння жіночності, сексуальності та свободи самовираження в кінці 90-х та 2000-х роках. Свобода та провокація є визначальними рисами бренду FROLOV. Їх осмислення і втілення також відбулись, завдячуючи Криму.
Ще змалечку мені запам’ятались задушливо приємні запахи солоної води, голочок хвої та пилу. Це був аромат містики та романтики. Він переслідував мене в процесі формування моєї сексуальності, бентежив в особливі моменти першого юнацького кохання, що захопило мене саме в Криму. Усі ці спогади я переклав на мову вбрання.
Натхненням для особливих відтінків кольору бургунді (червоного вина) на сукнях стали кольори шкіряних диванів потягів, що вирушали таким жаданим маршрутом Київ-Севастополь. Зелені кольори у вбраннях, втілені у вельветі, новому матеріалі для бренду, нагадують про голочки хвої у променях сонця. Переливи (градієнти) на фірмових корсетах FROLOV відображають моє захоплення кримським надвечір’ям та спогади про нерівномірну засмагу на оголених тілах. Кольорова палітра колекції також демонструє пляжну моду тих часів, яку я дослідив завдяки особистим архівним фото, а також серій фотографій Мартіна Парра з його подорожей до Ялти.
Червоне мереживо, елементи з пір’я на сукнях та аксесуарах, шкіряні сорочки, прозоре вбрання – усе це є частиною моїх спогадів про перші дискотеки в Криму та про жінок у строкатих та все ж шикарних образах. Мені також пригадуються жінки, що продавали кукурудзу та морозиво на пляжі, яким вдавалось компонувати усі можливі варіації тваринних принтів у своєму вбранні. Цей спогад надихнув на створення леопардової сукні-трансформера, що складається з корсету, бра та пишної спідниці.
У колекції багато східних мотивів, які вразили мене ще тоді, коли я дитиною поїхав до палацу кримсько-татарського хана в Бахчисараї. Також відкарбувалися в пам’яті уривки серіалу «Роксолана» про легендарну українську дівчину, яка у 16 ст. була продана у рабство султану, і стала дружиною правителя Османської імперії. Образ Роксолани у цій стрічці, а особливо момент, коли з неї зривають одяг під час продажу на ринку рабів, стали прототипом вбрання, що складається з чорної прозорої сукні та мереживної білизни.
Це третя колекція FROLOV, яку ми представили під час Лондонського тижня моди. Шоу відбулось за сприяння Kronenbourg 1664 Blanc Україна та Ukriainian Fashion Week. Бренд вже не вперше підтримує мою творчість, адже ця співпраця стала продовженням нашого торішнього знайомства у рамках премії Vogue Talent Prize. Мейкап партнером став M·A·C Cosmetics, під керівництвом Домініка Скіннера. А команда Schwarzkopf на чолі з Філіппом Хаугом відповідала за зачіски.
Photo: Chris Yates