
BOBKOVA FW25-26
Український бренд BOBKOVA представив колекцію FW25-26 й виставку архівів до 25-річчя

Цьогоріч український бренд BOBKOVA святкує 25 років зі свого заснування виставкою архівних речей, що візуально розповідає про філософію та місію BOBKOVA, та презентує колекцію FW25-26. Засновниця й креативна директорка Крістіна Бобкова продовжує інтегрувати українську матеріальну культуру в сучасну моду – цього разу зосереджуючи увагу на ощадливості та винахідливості ремісничих технік.

Виставка архівних речей бренду дає можливість відстежити генезу розвитку BOBKOVA: від першої весняно-літньої колекції 2000 року, крізь ключові лінійки й співпраці з українськими митцями й артистами; до колекції FW5/26. Кураторкою експозиції стала Катерина Лібкінд, котра крізь призму років й архівних позицій бренду розвиток й усталення філософії BOBKOVA. Також серед експонатів представлені особисті архіви дизайнерки та команди у визначні періоди бренду.

У новій колекції FW25-26 декоративні аплікації та абстрактні текстильні панелі лягають на сорочки, жакети та светри, що виконані з фрагментів мережива, шовку, бавовни та вовни. Серед технік роботи з оздобленням також використовується крафтова об’ємна вишивка з петлями різного розміру.

BOBKOVA продовжує експериментувати з багатофункціональністю одягу, продовжуючи концепцію трансформерів і двосторонніх речей, як-от двосторонні куртки зі штучного хутра на шовковому підкладі. Серед трансформерів є одяг, який можна носити задом наперед. Наприклад, трикотажна сукня з сорочковим коміром і балетною спідницею може змінювати зовнішній вигляд: якщо носити її навпаки, то розріз на спині перетворюється на декоративний елемент із ґудзиковими застібками, що відсилає до конструкцій кутюрних суконь.

У колекції бренду традиційно присутній вплив чоловічого крою та сарторіальних технологій.

Дизайнерка переосмислює традиційні ремесла в модному контексті та інтегрує їх у сучасну розкіш. Зокрема це відображає прагнення бренду працювати етично, використовуючи апсайклінг для мінімізації відходів та інвестуючи у майстерність. У межах цієї філософії, яка співпала з баченням українських брендів ESTRO й MON MOU, створені ексклюзивні лімітовані колекції взуття та аксесуарів для волосся. Матеріалами для взуття стали тканинні залишки з власного виробництва та килимової вишивки. Таким чином філософія сталості знайшла своє відображення у співпраці брендів.

Ювілейний показ бренду BOBKOVA відбувся у MLYN design hub – виставковому й просвітницькому просторі на Подолі, присвяченому сучасному українському дизайну. Локація вибрана не випадково, адже впродовж 25 років бренд зростав саме на Подолі.













