Ukrainian Fashion Week

Transilvania Fashion Festival x Ukrainian Fashion Week

Transilvania Fashion Festival x Ukrainian Fashion Week

Молоді українські дизайнери представили колекції під час Transilvania Fashion Festival у межах Ініціативи “Support Ukrainian Fashion” від Ukrainian Fashion Week.

Transilvania Fashion Festival 2022 відбувся за підтримки Banca Transilvania в Urban Culture Center у Клуж-Напоці, Румунія. Упродовж трьох днів 45 дизайнерів з усього світу представили свої колекції на фестивалі, серед яких молоді українські дизайнери: APSARA, DIMA MAKEEV, PANOVE та SHEEZEN.

Також почесними гостями Transilvania Fashion Festival 2022 стали члени Ukrainian Fashion Council: Марина Лосєва, засновниця та CEO Ukrainian Fashion Education Group, та Марія Костельна, засновниця Lviv Fashion School.

«Програма Transilvania Fashion Festival 2022 мала на меті ряд цілей: представити колекції молодих і визнаних дизайнерів з Румунії та країн-членів European Fashion Council, залучити в спільні проєкти мистецькі університети Східної Європи та відомих виробників одягу й продемонструвати байєрам виняткові можливості дизайнерів, які представили свої колекції  на Transilvania Fashion Festival», – зазначила Анка Елена Балан, продюсер TFF, президент Romanian Fashion Council Association та виконавчий президент European Fashion Council.

APSARA “Get out of your shell” 

Колекція бренда містить меседж про вихід із рамок та обмежень, які ми самі собі встановлюємо. Через прототип мушлі дизайнерка передає заклик покинути зону комфорту та бути відкритим до світу і не боятися проявляти себе. До колекції увійшли складні нестандартні форми м’якої пластики, створені муляжним методом та натхненні морськими мушлями, у поєднанні із в’язаними елементами та бахромою. Мінімалізм, пастельні відтінки, пластичні об’ємні форми та фактура грубої пряжі – ключові особливості бренду APSARA.

DIMA MAKEEV «Любомир»

Колекція названа на честь друга дизайнера, який від початку повномасштабного російського вторгнення захищає Україну в лавах ЗСУ. Особлива ознака колекції – reused бандажі, через які дизайнер транслює чуттєву сексуальність. Кольори українського прапору передано у жовто-блакитних деталях – стрічках вплетених у неопренову сітку та контрастних деталях у взутті. Квіткові мотиви з вишиванок, що схожі на зірку-квітку відображено у неопренових топах.

PANOVE «Чуттєвість»

Акцентом колекції є асиметричні туніки та сукні, чуттєві та об’ємні форми топів, які завдяки особливостям конструкції регулюються та видозмінюються, а сукні та туніки можливо надягати декількома способами. Архітектурне конструювання речей створює нові сенси, які відображають індивідуальність та унікальність, а об’ємні багатошарові форми у поєднанні з грою тканин різних фактур символізують природну жіночність та чуттєвість в образах колекції.

 SHEEZEN «Алофота»

На створення форм та кольорів колекції «Алофота» дизайнерку надихнули дивні медузоподібні істоти з книги морського біолога й натураліста Ернста Геккеля «Art and Science».  Ідея колекції «Alophota» виникла в дизайнерки після місяця спостереження за способом життя берлінців, які мають розвинуту культуру перероблення відходів.  
Не лише аксесуари колекції виготовлені з переробленого пластику – тканинам також було надано друге життя. Основні кольори цієї колекції – жовтий, чорний та синій. Поєднання чорного кольору з жовтим і синім символізує кольори українського прапора.

Photo: Carina Plescan