ДЕНЬ ПЕРШИЙ
  This Is Not a F*cking Street Style Book presentation

This Is Not a F*cking Street Style Book presentation

Adam Katz Singing презентує колекцію своїх робіт у книжці, яка відображає його бачення головних фешн-подій, брендів та основних трендів моди.
 LL by Litkovskaya special project

LL by Litkovskaya special project

ДЕНЬ ДРУГИЙ
 POUSTOVIT

POUSTOVIT

Колекція натхнена узбережжям Нормандії та Бретані. Призахідне небо, прянощі з ринку та багато смужки, що нагадує різнокольорові дерев'яні дощечки будинків у нормандському стилі "коломбаж".
  J.PEREKRIOSTOVA

J.PEREKRIOSTOVA

Ідея "Трансформації" у багатофункціональному використанні одягу. Деталі дають змогу трансформувати річ, створюючи нові образи, яким властиві геометричність, асиметрія, вільний силует.
  HeForShe + UFW: gender equality in fashion

HeForShe + UFW: gender equality in fashion

Модна індустрія стала рупором боротьби за права людини, зокрема за ґендерну рівність. HeForShe презентують 5 образів, які українські дизайнери створили разом з українськими художниками.
ELENA BURENINA

ELENA BURENINA

 CHUYKO presentation

CHUYKO presentation

Дует презентував першу капсульну колекцію светрів ручної роботи. Знаковим елементом є троянда з фоамірану, що втілює образ дівчини та передає ії ніжність через пристрасть квітки.
A.M.G.

A.M.G.

 NADYA DZYAK

NADYA DZYAK

Джерело натхнення Leonardslee Gardens та сади імпресіоніста Клода Моне. Чуттєвість образів у комбінаціях плісированих елементів, воланах з геометричними вирізами, асиметричних силуетах.
MARIANNA SENCHINA

MARIANNA SENCHINA

 RUSLAN BAGINSKIY

RUSLAN BAGINSKIY

Нова колекція має три основні блоки: у першому дизайнер експериментує з клітинкою, у другому розповідає історію сучасних модних ковбоїв, а в третьому панує білий колір та відтінки сафарі.
 FINCH

FINCH

Працюючи з формою та кольором, команда FINCH виходить за межі соціальних та часових рамок і створює цілісність форми та змісту, підкреслюючи самоідентичність як основу для автентичного стилю
FROLOV

FROLOV

Outer x Seentax: UKRAINA STRONG exhibition party

Outer x Seentax: UKRAINA STRONG exhibition party

  • BMW
  • «Як у своєму прагненні до ідеального та чогось особливого дизайнери у своїх нових колекціях намагаються вразити свої прихильників, так і автомобільна марка BMW намагається задовольнити найвищі запити своїх шанувальників. Незалежно від того, чого стосується бажання нашого клієнта - особливого відтінку, ексклюзивних матеріалів або технічних удосконалень - для BMW існує лише одна мета: здійснити кожне, навіть найоригінальніше, бажання клієнта скрупульозно і точно створити автомобіль, який є відображенням його індивідуальності».

    Тимофєєв Олександр Борисович, генеральний директор компанії "АВТ Баварія Україна", офіційний імпортер автомобілів BMW в Україні.

ДЕНЬ ТРЕТІЙ
 JEAN GRITSFELDT

JEAN GRITSFELDT

Символ потяга і вокзалу як точка відліку: нова сторінка у книзі подорожей кожного з нас. Колекція сповнена авторських принтів у вигляді зім'ятих поштових посилок і бандеролей зі строкатою палітрою марочних наклейок.
 ARTEMKLIMCHUK

ARTEMKLIMCHUK

SS19 – це історія про юність, музику і любов. Джерела натхнення дизайнера – музичний фільм 1971 року “Червона рута”, Карпати, індустріальні пейзажі сходу, українська естрада.
 Modern fashion: main changes at the turn of the decade

Modern fashion: main changes at the turn of the decade

У рамках Fashion Tech Ukraine засновниця Ukrainian Fashion Education Group представить власний арт-проект Shape of Living, покликаний привернути увагу до пошуку та створення нових форм і способів існування людства.
 LAKE STUDIO

LAKE STUDIO

Натхнення – літній сад. Корсетні та жакетні комплекти доповнено образами з об'ємними рукавами на бретелях. На сукнях розпустилися плоди і квіти інжиру, чорнобривці та чорна смородина.
  FLOW THE LABEL

FLOW THE LABEL

Головний мотив – експедиція в африканську пустелю сучасної дівчини Індіани Джонса. Грубі сумки, хомути і капюшони бедуїнів освіжає сучасна фурнітура, кнопки і декоративний стібок.
 IRYNA DIL’

IRYNA DIL’

Світ стомився від технологій. Філософія колекції «у гармонії з природою». Так спокусливо знайти в собі цю жінку від Iryna DIL, яка милується сонцем крізь келих розé…
 KSENIA SCHNAIDER

KSENIA SCHNAIDER

У круїзній лінійці під слоганом "Black Sea Fashion-2019" представлені леопард та авторський гавайський принт. Колекцію доповнили паєтками, утилітарними костюмами та мереживом.
 SIX.

SIX.

Любов жінки до самої себе – основний меседж колекції. Одяг – інструмент і зброя. Аморе – це про ідеальну якість в одязі та здатності бути собою. Основні матеріали – шовк, віскоза, котон.
 Presentation MODOZA.COM

Presentation MODOZA.COM

Онлайн-рітейлер MODOZA.COM виступає офіційним партнером UFW і презентує гостям Тижня моди унікальний сервіс з підбору образів, що являє собою «штучний інтелект» у fashion-індустрії.
 DAFNA MAY

DAFNA MAY

Натхнення дизайнера – шикарні вечірки 1970-х у "Студії 54". Спеціально створено принт зебри у різних колірних варіаціях. Матеріали – шовк, креп, штучна шкіра, котон, тюль, паєтки.
 JARDIN EXOTIQUE

JARDIN EXOTIQUE

Купальські квітучі папороті інтерпретовано у формах ручної вишивки. Дівчина JE нікому нічого не доводить, її речі – це культура себе та спосіб підкреслити правильність своєї поведінки.
IENKI IENKI

IENKI IENKI

 BOBKOVA.

BOBKOVA.

Натхнення – мандрівка Таїландом. Авторські принти – абриси морських їжаків та пагонів рису. Бавовна – ніби рисовий папір. Палітра молочного, нюдового, пісочного доповнена хакі та теракотою.
  • AbsoluteYachts
  • WE MAKE IT ABSOLUTE
    «Яхти. Море. Стильна публіка. Ніцца. Канни. Стиль життя, який можемо собі дозволити. Принаймні омріяти. На дороги ми виїжджаємо у правильних авто. Ласкаво прошу в море – на правильних яхтах. Із правильним дрес-кодом від резидентів UkrainianFashionWeek. Заходьте на стенд AbsoluteYachts». .

    Ало Стрейманн, генеральний директор компанії Losttoys, офіційного дистриб‘ютора яхт Absolute в Україні.

ДЕНЬ ЧЕТВЕРТИЙ
Forum

Forum "Perspectives of Ukraine NOW branding in the projects of creative industries" - Co-organizer - Ministry of Information Policy of Ukraine

GASANOVA

GASANOVA

IDOL.

IDOL.

 LUCKY LOOK presentation

LUCKY LOOK presentation

  THE COAT BY KATYA SILCHENKO

THE COAT BY KATYA SILCHENKO

Похмурій робочій жіночій уніформі 1940–50-х Катя дає нове прочитання, використовуючи фірмовий крій своїх виробів, ніжні кольори та невагомі текстури.
ARUTIUNOVA

ARUTIUNOVA

ELENA BURBA

ELENA BURBA

PRZHONSKAYA

PRZHONSKAYA

 KATERINA KVIT

KATERINA KVIT

Для весни-літа 2019 дизайнер обрала перевірений інструментарій – знакове для бренду поєднання жіночності та спорт-шику: спортивна «куліска» стягує то рукава летючої сукні, то міні-спідницю…
 T.MOSCA

T.MOSCA

Акцент на відкритих ключицях. Натуральні матеріали в пріоритеті. Колірна палітра – по-літньому насичена та яскрава. Об'ємна вишивка кольоровим камінням. Брошки у вигляді жука-рогача.
ANDRE TAN

ANDRE TAN

NO STRESS party by LBK Production

NO STRESS party by LBK Production

  • VODA UA
  • «Свобода, природність, щирість. Цінності, що об’єдують fashion-спільноту країни і симпатиків VODA UA. Ми знову разом. І нам знову є чим надихатись одне в одного».

    Катерина Садова, генеральний маркетолог VODA UA, ТОВ «Аква-Преміум»

ДЕНЬ П'ЯТИЙ
Fashion DNA-Ukraine project presentation

Fashion DNA-Ukraine project presentation

 DZHUS

DZHUS

"Process" – це про процес виготовлення одягу в його інтригуючій специфіці. Вибір матеріалів та швейних технік обігрує проміжні етапи виробництва. Вироби здатні кардинально трансформуватися.
 ÓRTTU

ÓRTTU

Створений свободою. Відчуй момент, почуй момент, будь в моменті, будь моментом, будь собою. Тут можна знайти все необхідне для щоденного руху вперед.
 DARJA DONEZZ

DARJA DONEZZ

Відправна точка – стиль кантрі, віра в удачу, а також телесеріал Nashville. Естетика Wild Wild West набуває нового звучання, коли справа стосується музики і суконь.
 BEREZKINA

BEREZKINA

Тема колекції – зустріч французьких та османських корсарів, Старого Світу зі Сходом. Фантазійні квіти та березовий орнамент перенесені з полотен Анрі Матісса і складені в манері бренду.
POLINA VELLER presentation

POLINA VELLER presentation

 VOROZHBYT&ZEMSKOVA

VOROZHBYT&ZEMSKOVA

Легендарні перегони в Монте-Карло надихнули на А-силуети та легкі форми. Багато oversize-кишень, які знімаються, пояси-пряжки, блискавки. Цікаві акценти – зовнішні блискавки на атласній основі.
 KATERINA RUTMAN

KATERINA RUTMAN

Колекція присвячена Висячим Садам Семіраміди, які складалися з чотирьох ярусів-балконів. Геометричні силуетні форми поєднані з флористичними принтами, що нагадують квітучі зелені пагорби.
 SONYA MONINA

SONYA MONINA

Основним мотивом колекції SS19 man стало змішання класичного і спортивного шику. Натхненням для дизайнерки слугувала власна місія та бунтарський чоловічий характер.
  • Mary Kay
  • ЖІНКА МОЖЕ ВСЕ
    "Мода і краса завжди йдуть поруч. Ці два поняття неможливо уявити одне без одного, адже вони нерозривно пов'язані між собою. Ми прагнемо, аби жінки в усьому світі відчували себе привабливими, впевненими та здатними на неймовірні досягнення. Одна жінка може змінити світ. Ми знаємо це на прикладі нашої компанії, створеної жінкою для жінок. Переконані, що партнерство з UFW допоможе нам ще більше відкрити жінкам світ краси, якісної косметики та невичерпних можливостей, де кожна може здійснити свої мрії".

    Тетяна Кравченко, старший менеджер з реклами та зав'язків з громадськістю, маркетингових комунікацій та спеціальних заходів компанії Mary Kay в Україні.

ДЕНЬ ШОСТИЙ
JULI KATSALAP presentation. Round Table. What is SUSTAINABLE FASHION? Trends & Challenges. Pros & Cons. Brands & Consumer. Supported by DHL

JULI KATSALAP presentation. Round Table. What is SUSTAINABLE FASHION? Trends & Challenges. Pros & Cons. Brands & Consumer. Supported by DHL

EPSON DIGITAL FASHION SHOW

EPSON DIGITAL FASHION SHOW

Documentary film The True Cost

Documentary film The True Cost

Про проблеми «фаст-фешн» розповідають Стелла Маккартні, Лівія Ферт та Вандана Шива. True Cost відкриває шокуючу правду про світ навколо нас та мільйони людей, які стоять за фешн-індустрією.
 Kristina LAPTSO

Kristina LAPTSO

Кремплінове бабусине пальто, паперові лекала, старі журнали моди, клаптики тканин у бабусиному дивані, фотокартки молодих батьків, штани кльош, джинс, сатин – джерела натхнення дизайнерки.
  ROUSSIN BY SOFIA ROUSINOVICH

ROUSSIN BY SOFIA ROUSINOVICH

Головна мета колекції «Відповідальне споживання» – привернути увагу до проблеми забруднення планети пластиком. У новому сезоні бренд впроваджує у виробництво переробку пластикових пакетів.
Ganna Sytnikova for BRAUN presentation

Ganna Sytnikova for BRAUN presentation

 AKVILE JANCAUSKAITE/SANDRA STRAUKAITE

AKVILE JANCAUSKAITE/SANDRA STRAUKAITE

 YELIZAVETTA VOLOSOVSKA

YELIZAVETTA VOLOSOVSKA

Натхненням UrbanVenera стала казкова історія про стародавню істоту, яка потрапляє в сучасний світ електронних технологій та урбанізації й намагається зрозуміти його правила.
DASTISH FANTASTISH

DASTISH FANTASTISH

  • DHL Express Ukraine
  • «Скажу чесно. Нещодавно зробив заповіт. Нащадкам розподілив те, що маю. Щоб не сварились. Дай Боже, років через надцять. У заповіті немає чистого повітря, прозорої води, густих лісів. Але я цим переймаюсь. Як і компанія, в якій маю честь працювати. Лідери завжди на крок-півкроку попереду. У професійних стандартах, інноваціях і навіть філософії. Сьогодні DHL – активний учасник популяризації тренду “sustainability”. І в своїй діяльності, і у fashion-індустрії. DHL поставила за мету звести до нуля усі шкідливі викиди в атмосферу до 2050 року: Zero Emissions. DHL Express Україна та Ukrainian Fashion Week проведуть Круглий стіл «Sustainable fashion – визначення та проблематика, тренди та виклики, ролі та відповідальність» – це стане ще одним кроком до підвищення обізнаності та формування нової філософії моди в Україні».

    Вадим Сидорук, генеральний директор DHL Express в Україні

ДЕНЬ СЬОМИЙ
 ÁMA UNIQUE BY LUBA MAKARENKO

ÁMA UNIQUE BY LUBA MAKARENKO

АМА – пишнотілі японські русалки, покликані полювати за рідкісними перлами на морському дні... У «Дикому цвітінні» АМА діловий костюм легко стає вбранням для романтичної вечері і навпаки.
DOMANOF

DOMANOF

IVA NEROLLI

IVA NEROLLI

  • Estel
  • BEAUTY HAS THE NAME
    «Fashion це не тільки мода, це повний образ. Образ, який складається із зачіски, мейкапу, одягу. І тільки тоді ми можемо сказати, що це fullfashionlook. Нам приємно брати участь у створенні fullfashionlook. Коли майстри з усієї України можуть застосувати свої вміння і стати причетними до створення образу hairstyles – аби яскравіше вивести у світ ідею та образи дизайнерів».

    Олексій Леканов, директор ESTEL Україна