Бренд DZHUS, створений у 2010 році київським дизайнером і стилістом Іриною Джус, представив увазі фешн-спільноти рекламну кампанію осінньо-зимової колекції, яка була презентована в Парижі під час Тижня моди.

Концепція колекції TOTALITARIUM сезону осінь-зима 2015-16 ґрунтується на технократичному культі, пропагованому тоталітарними режимами першої половини ХХ століття. Монументальна спадщина епохи наповнена урочистим духом індустріалізації. Естетика, підпорядкована ідеології, оспівує образ героїні робітничого класу, суворої та чистої у своїх поглядах.

Виробам колекції притаманні строгі силуети, технічні текстури та ахроматична палітра. Геометричні складки, защипи та плісирування інтерпретують архітектурні елементи конструктивізму і т.зв. тоталітарного класицизму.

Дизайнер використовує види котону, призначені для робочих уніформ, і матеріали, характерні для функціональної моди епохи: вовняний трикотаж і повсть. Необроблені краї та припуски швів, окантовані резинкою з лицьового боку, підкреслюють технологічну природу виробів.
{$GALLERY}