FASHION LEVEL МАРКЕТИНҐУ (за матеріалами журналу "Фокус")
Наявність модності в ДНК бренду вимагає постійних аргументованих доказів. Поява марки на fashion-території – дуже ризикований і відповідальний крок. Це завжди виклик і випробування на професіоналізм для відділів маркетинґу, реклами та PR. З одного боку, дуже заманливо мати можливість поспілкуватися з аудиторією модного заходу, що складається з лідерів думок у різних сферах людської діяльності. Безперечно, хочеться отримати на додаток до іміджу бренду преференцію модності, актуальності, неординарності. Приємно стати складовою найяскравішої частини сучасної культури країни. З другого боку, дуже важливо бути органічною складовою. Недостатньо експлуатувати рекомендації бренд-бука і правильно логотипізувати всілякі носії (та й самі ці носії часто відрізняються від традиційних). На те він і модний захід, щоб створювати нові тренди в усьому.
Усе порівняно просто у тих марок, які є складовою індустрії. Професійним чарівникам візажу Mary Kay або зачіски Estel досить проявити майстерність, витримку і фантастичну працездатність, створюючи під керівництвом стилістів або дизайнерів кілька сотень образів для подіуму Ukrainian Fashion Week.
Як же проявити себе іншим партнерам Тижня? Предмет моєї гордості – VODA UA. Знімаю капелюха перед їхньою маркетинґовою стратегією. Здавалося б, в «категорії H2O» практично неможливо придумати щось нове. Глибина свердловин, льодовики Альп, айсберги Антарктиди... «Пийте нашу воду і буде вам щастя». І раптом VODA UA стає найважливішим атрибутом головних модних подій країни. Не тільки Тижня моди. Колаборації з дизайнерами у рекламних кампаніях, нетривіальність подачі продукту на самому Тижні, беззаперечна естетичність самої пляшки та фірмового стилю. Напередодні сезону SS19 бренд зняв дуже неординарну та іронічну фотосесію. Результат – вірусне поширення у мережах і великі охоплення серед цільової аудиторії. Для прикладу, тільки тизер бекстейдж-зйомки набрав понад 14 000 переглядів у Facebook.
Новачок сезону – житловий комплекс А-52. Явна перевага – казковий кравид з даху. На долоні весь Київ і трохи далі. Виставку панорамних фотографій на стіни стенду? Не модно! Робимо на цьому даху фотосесію щойно заявленої чоловічої лінії одного з найбільш запотребованих брендів одягу FROLOV. Cтилістом запрошуємо працівника італійського Vogue. І коли, щоправда за збігом обставин, на знімальному (він же будівельний) майданчику опиняється знімальна група Les Suites з Франції, яка прилетіла робити документальний фільм про Івана Фролова, усі складові яскравої події готові. Як ви гадаєте, чи було що обговорити активістам соцмереж, окрім ціни за квадратний метр?!
EPSON DIGITAL FASHION – на сьогодні це приклад найглибшої та різнобічної колаборації інноваційного бренду та дизайнерів одягу. Формат конкурсу не тільки показав, як ідеї молодих креаторів реалізуються за допомогою технологій EPSON, не тільки завдяки авторитетним членам журі та піврічній тривалості довго і красиво розігрівав цільову аудиторію, але й завершився фотогенічним шоу на головному подіумі країни, з фінальним виходом 40 моделей та врученням дипломів переможцям.
Лейтмотивом сезону SS19 на UFW став лозунг sustainable fashion – відповідальне ставлення до моди і, відповідно, до навколишнього середовища. Ініціатором такої уваги до теми виступив партнер Тижня моди – DHL Express Україна. Лідер завжди розширює горизонти світосприйняття. У своїх заповітах майбутнім поколінням ми повинні згадати чисте повітря, зелені ліси, прозору воду.
Можна говорити про швидкість доставки або про можливість відправки вантажу у важкодоступні точки світу... Але DHL говорив на території моди про відповідальність перед майбутнім, про екологічність продуктів і послуг, про необхідність розуміти свою місію з перших професійних кроків. Саме тому свій простір у Мистецькому Арсеналі (головний майданчик Українського Тижня Моди) на 5 днів проведення Ukrainian Fashion Week DHL Express Україна надав переможцю Національного конкурсу молодих дизайнерів – яскравому представникові дизайнерів, стурбованих sustainable fashion. Колекція була створена відповідно до принципів sustainable fashion та завдяки підтримці DHL Express Україна.
Fashion-територія продовжує дивувати невичерпними можливостями для реалізації маркетинґових завдань брендів. Відхід від шаблонів, професіоналізм і соціальна відповідальність бізнесів дають можливість бути органічною складовою сучасної моди. До зустрічі в лютому – на сезоні FW19-20. Живемо в сьогоденні та впевнено дивимось у майбутнє.
Володимир Нечипорук, генеральний продюсер Ukrainian Fashion Week
За матеріалами журналу "Фокус" №39 (593) від 28.09.18