DHL і Мода – спільний погляд у майбутнє
Бачити жовто-червоний логотип DHL серед партнерів fashion-показів у різних країнах вже стало звичним. Ukrainian Fashion Week не є винятком – на сьогодні співпраця визнаного лідера українського ринку міжнародної експрес-доставки та українських дизайнерів-резидентів Українського Тижня Моди набула стабільності із вектором зростання обсягів.
Окрім комерційної складової ефективних е-commerce рішень в індустрії моди, двох лідерів об’єднує і спільне бачення майбутнього – популяризація тренду “sustainability” в Україні.
Сьогодні sustainable fashion став практично мейнстрімом у розвинутих країн. Термін sustainable fashion увійшов до обігу ще наприкінці 1980-х років та означає екологічно відповідальну індустрію моди. Утилізація та подальша переробка матеріалів (recycling) з подальшим їх використанням вже є досить усталеною практикою. Recycling – лише одна з багатьох складових системи зменшення впливу fashion-індустрії на навколишнє середовище та підвищення її соціальної відповідальності. Сьогодні маємо багато прикладів інноваційних практик, що їх застосовують світові дизайнери та бренди на кожному ключовому етапі життєвого циклу одягу. Це новітні технології текстильної обробки з низьким рівнем негативного впливу на довкілля (low-impact textiles techniques), моно-матеріальність (mono-materiality), безвідходні технології (zero-waste-fashion), повторне використання (upcycling), технології ремонту і догляду за речами (repair and maintenance), системи дизайну замкненого циклу (closed-loop design systems).
Нова філософія та інноваційні практики sustainable fashion нині посіли важливе місце у розкладах світових навчальних закладів з підготовки дизайнерів одягу. Зміна існуючої системи fashion-індустрії на нову – sustainable fashion – є складним завданням. Але саме молоді дизайнери, починаючи свій професійний шлях, мають знайти шляхи модернізації індустрії моди.
Цьогоріч компанія DHL, яка у своїй діяльності величезну увагу приділяє питанням ефективного використання ресурсів та соціальної відповідальності, підтримала національний конкурс молодих дизайнерів «Погляд у майбутнє», надавши фінансування для створення капсульної колекції з використанням сучасних інноваційних підходів sustainable fashion.
Колекцію буде розроблено одним із переможців конкурсу «Погляд у майбутнє», Юлією Кацалап, та представлено вже у вересні на Ukrainian Fashion Week.
«Oasis of the seas» (Юлія Кацалап)
«Oasis of the seas» (Юлія Кацалап)
Юлія перемогла в національному конкурсі із своєю колекцією Колекція «Oasis of the seas», яка стала результатом роздумів на складну для нашої планети тему – забруднення океанів.
Також приємною новиною є, що цього року на конкурсі було представлено дві колекції з використанням технології upcycling: «Хто ти такий?» (Анна Харченко) та «Україський upcycling» (Анастасія Горохова)
Ірина Данилевська, голова оргкомітету Ukrainian Fashion Week:
«Нам невимовно приємно і важливо мати таких партнерів, як DHL. Професійна досконалість у бізнесі та спільний світогляд. І ми, і наші дизайнери, і наші партнери з DHL розуміють свою відповідальність перед майбутнім. Ми спільно вдосконалюємо сьогодення. Ми також спільно координуємо свої погляди на майбутнє».
«Хто ти такий?» (Анна Харченко)
«Хто ти такий?» (Анна Харченко)
«Україський upcycling» (Анастасія Горохова)
«Україський upcycling» (Анастасія Горохова)