UBERlovе

UBERlovе

Бренд UBERlovе було створено в 2013 році на базі концептуальної лабораторії UBERfashionLab для молодого дизайнера Вікторії Ноженко.

Формула бренду UBERlove – це результат взаємної боротьби протилежних елементів, що створює образ вільної та сильної особистості. Одяг у стилі UBERlove, як прояв бунту проти вульґарності та кліше масової культури, підкреслює індивідуальність та звільняє від соціально-культурних стереотипів, якими скута людина в сучасному суспільстві. Концепція бренду спрямована у майбутнє завдяки поєднанню екологічності та технологічності, що виражається в натуральних та штучних матеріалах шляхом балансу та гармонізації кольору, форм, фактур.

Колекції бренду включають чоловічу та жіночу лінії одягу: повсякденний, вечірній та аксесуари. Кожна складова одягу має свій символізм і призначення. У силуетах присутні акценти на формах, довжинах та їх нашаруваннях, на взаємодії симетрії та асиметрії, на лініях та особливостях крою.

Результатом співпраці Вікторії Ноженко з дизайнерами Оленою та Юрієм Романовими стала лінія аксесуарів, що гармонійно доповнила колекцію «14 drops acid» на UFW SS2015, New Names.

Facebook | Instagram